סיפור הצלחה: היא שחררה אחרי הפרידה שלה ואז כל אקס בודד חזר

איזה סרט לראות?
 
הפעל את פרק הפודקאסט משחק

לפני כמה ימים הקהילה שלנו קיבלה את הפוסט הזה,



ופשוט ידעתי שאני חייבת לראיין אותה. מה שלאחר מכן הייתה אחת השיחות הטובות ביותר שהיו לי אי פעם עם חבר התאוששות לשעבר.







דיברנו על כל מיני דברים, החל מ,

  • הסיפור של תידה
  • המעבר מדאגה לבטוחה
  • החשיבות של משחק מדיה חברתית
  • עצה לגבי מה באמת עובד כדי לא לקבל רק אקס אחד בחזרה (אלא את כל האקסים)
  • עבודת טריניטי
  • מוטיבציה כיצד להישאר עם התוכנית
  • החשיבות של חבר לקרב

תהנה!

כריס סייטר 00:03
בסדר, היום יש לנו ראיון שהוא אחד הראיונות היותר ייחודיים שלדעתי היה לנו אי פעם בנושא זה הוא תידה. ולא רק שהאמנתי שהפוסטים הקבוצתיים שפרסמת בקהילה היו כאלה, לא סתם החזרתי את האקס שלי. כל אקס חזר לי מאז שהתחלתי לעבור את זה. אז היא ואני פשוט ננהל שיחה אורגנית. אבל תודה שבאת ועשית את זה תידה.

00:29
תודה שהזמנת אותי. כמו שאמרתי לך קודם, הבעתי את זה לגמרי. פשוטו כמשמעו, כשכתבתי את הפוסט הקטן הזה בפייסבוק, אמרתי, ברגע שאכתוב את זה, אני אשמע מכריס ואני הולך לשבת איתו בראיון. ימין? כֵּן.





כריס סייטר 00:44
וזה בערך מה שקרה. כֵּן. אוקיי, אז למה שלא תחזיר אותנו לימים האפלים, לפני שנה? בְּדִיוּק. בערך בזמן הזה, אני חושב. רק קח אותנו, קח אותנו דרך המסע.

תידה 00:59
בסדר. אז בעלי, אני, היינו יחד שבע שנים. נפרדנו ביוני 2011. אני מצטער, לא 2011 2021.

כריס סייטר 01:08
חזרנו 10 שנים אחורה

תידה 01:12
2021. מצאתי את הסרטונים שלך, התחלתי לראות הכל. זה נראה כאילו שום דבר לא עזר לי להבין שאני לא משתמש באף אחת מהתוכניות שלך, אתה יודע. ורק באפריל 2022 נרשמתי לתוכנית. והיה לי, הייתי בטיול לחו'ל. וממש קראתי את כל הספר כמו שלוש פעמים, בתוך תקופה של שבועיים שהייתי בחו'ל, ואני אוהב שמצאתי את הפודקאסט שלך הורדת והאזנתי להכל כמו כנראה פעמיים או שלוש במהלך השבועיים האלה של נסיעה לחו'ל לאירופה. אז זה היה כאילו רציתי לשקוע בתוכנית. הצטרפתי לקבוצת הפייסבוק עם משך עם חבר קרב, קוראים לה ביאנקה. הייתי כמו החברים הכי קרובים עכשיו אנחנו מדברים כמו כל הזמן, אז זה מדהים. זו תמיכה מדהימה. נראה היה ששום דבר לא הסתדר. והייתי יודע, כשאומרים אל תעשה כמו את, אתה יודע, בזמן שום קשר, כמו אל תגיב וכל זה לגמרי לא ניתקתי קשר, לא הייתי. זה לא היה אני ששלחתי יד, זה היה הוא שהושיט יד. ואז אני אומר, הו, אני מקבל סוג של תשומת לב. אז אני לפחות צריך להגיב בחזרה. וממש לא ניתקתי שום קשר, שום קשר כנראה חמש או שש פעמים, כאילו, אתה יודע, תוך כמה שבועות או משהו כזה. ורק באוגוסט 2022 אמרתי שנמאס לי והו, גם בתקופה הזו. עשיתי הכל כמו שאמרו לא לעשות כמו מעקב, לשים לב למה שהוא עושה. רק מתמקדים בו. כאילו, אני לא יודע מה היה איתי באותו זמן, פשוט הייתי מרוכז בו. וזה לא היה עד שכמו שאמרתי, אוגוסט היה כשאני לא יודע שמשהו נתקע בי והייתי בדיוק כמו, אוקיי, אני צריך לשנות. זה לא עובד לי יותר. אז אני פשוט אשאיר אותו ללכת לגמרי, אתה יודע, בלי קשר לנצח. זה היה בשבילי. וממש הוא שלח לי שוב הודעה וממש אמרתי לו להתפטר. והייתי כאילו, יצאת מהחיים שלי. ורק התמקדתי בעצמי. ואז זה היה בשנה שעברה ועברו כמו שישה חודשים. והחיים שלי נמשכו כמו קפיצות מדרגה. כמו קפיצות קוונטיות. אני, אתה יודע, הקריירה שלי הסירה אנשים שהיו אמורים להיות בחיי. אני מרגיש כמו אנשים שהיו כאילו הם פשוט התאימו איתך ברמה שאתה יודע, ברמה הזו. נכנסתי לחיי דברים שהיו כמו, אתה יודע, סינכרון קורים. אז, כן, זה בעצם מה

כריס סייטר 03:45
קרה. אז אני מרגיש טוב מאוד, לא, לא, לא, אתה לא היית

תידה 03:50
לוותר. רק כשהתייאשתי הוא חזר ישר לחיים שלי. כך

כריס סייטר 03:54
למה אתה לא מדבר על זה, ככה ההחלטה שקיבלת להיות בעצם כמו, עזוב את זה, אני לא עושה את זה יותר. כמו שאני עושה. אני עושה לי במקום כן, אולי, אולי אני צריך למצוא דרך אחרת לנסח את זה. לא, אתה

תידה 04:07
בסדר גמור. אתה בסדר. אז כמו שאמרתי, לא ניתקתי מגע, כמו חמש או שש פעמים וחמש או שש פעמים ואחד הדברים האהובים עלי שאני תמיד אומר זה כדי לשנות את הריקוד, אתה צריך לשנות את השיר. והרגשתי שאני פשוט חוזר על אותו שיר שוב ושוב למקום שבו שום דבר לא קורה. והרגשתי שזה בסדר, זה מטורף מדי. אני רק צריך לשחרר אותם. אז כמו שאמרתי, אמרתי לו עזוב והורדתי לו לגמרי מעל פני האדמה. הוא מעולם לא שמע ממני ציוץ. אבל המדיה החברתית שלי עדיין הייתה פעילה, פרסמתי לאן אני הולכת מה אני עושה, כמו שאמרתי שהקריירה שלי המשיכה לעלות. ובמהלך הזמן הזה הוא אף פעם לא לפי מה שחשבתי שהוא לא שם לב. אבל איכשהו הוא היה כל כך איכשהו הוא מצא את זה או שמישהו אמר לו ועם אולי 60 יום של שקט מוחלט הוא שלח לי הודעה ובעצם אמר שכל מה שבחורה לפי דעתי תקשיבי הייתה רוצה לשמוע זה כאילו אני אוהב אתה. אני את יודעת, אני מתחרטת על כל מה שאני רוצה לחזור להיות ביחד ורוצה, אני רוצה לפתור את זה, פשוטו כמשמעו, כל מה שילדה יכולה לרצות במצב הזה. ופשוט אמרתי לא.

כריס סייטר 05:13
אז האם הייתם זה בעלכם לשעבר? נכון? אוקיי, אז היה לכם סוג של מערכת יחסים של הפעלה וכיבוי. אז זה היה בדיוק כמוך שאתה גרוש. אתה כאילו, אני רוצה לנסות למצוא דרך לתקן את זה אחרי הגירושים. וזה מעניין, נכון? האם אי פעם עברת אחד מאותם מבחני סגנון ההתקשרות באינטרנט כדי להבין מה היה סגנון ההתקשרות שלך ולנסות להבין מה היה סגנון ההתקשרות שלו

תידה 05:40
מְאוּבטָח. הוא חרד.

כריס סייטר 05:42
אוקיי, טוב, זה מעניין. אז הוא חרד. כֵּן. כֵּן. בסדר. כך

תידה 05:47
התהליך שהפכתי ממאובטח לחרדתי, אם זה הגיוני, כי הייתי בטוח לפני כן ואז הוא הפך לחרד במהלך הפרידה? נו,

כריס סייטר 05:55
ברור, כן, אני חושב שזה דבר גדול שרוב האנשים מבינים לא נכון לגבי סגנונות התקשרות הוא כאילו, לנסיבות החיים שלך יש השפעה עצומה על זה. אז אתה יכול להיות בטוח לחלוטין. אבל אם אתה במערכת יחסים עם מישהו שהוא כמו אדם חרד או אדם נמנע, או שאתה עובר תקופה מאוד לחוצה בחיים, אתה משלם לצד הבטוח שלך. זְמַן. סוג של חרדה. כן, נראה שזה מה שקרה לך. כֵּן. אנחנו לא מקבלים הרבה אקסים חרדים. אז מה איתו? גרמת לך לחשוב או להבין, הו, יש לו סגנון התקשרות חרדתי? אולי נישואים? כֵּן.

תידה 06:32
תמיד חרד. הוא תמיד היה כאילו, מוודא שאני בסדר, מוודא שאני מאושרת. פשוט היו לו נטיות מאוד חרדות, כמו דברים קטנים שיגרמו לו לחרד מאוד. אז כולל אותי, הוא תמיד תהה, כמו מה שלומי במערכת היחסים אם אני שמח, או מה שלא יהיה, אתה יודע.

כריס סייטר 06:48
בסדר. אז זו עוד שאלה מעניינת, אני רוצה לשאול אותך. אז אתה עובר את שינוי החשיבה הזה, אתה יודע, אולי שלושה או ארבעה חודשים אחרי שנכנסת לקבוצה או לקהילה, התחברת לקרב, חבר, הכל נראה כאילו לא עובד בשבילך. ואתה משנה את השיר כדי להשתמש במילים שלך. כשעשית את זה, מה הייתה תגובתו? האם זו הייתה רק שתיקת רדיו לכל כמה זמן שלקח עד שהוא הושיט יד ואמר לך כל מה שהוא רוצה? רצית לשמוע?

תידה 07:15
זו הייתה שתיקת רדיו ממנו? כֵּן. קודם כל בשביל זה. 60 יום.

כריס סייטר 07:20
ו-60 הימים האלה, האם בדקת את המדיה החברתית שלו. אתה פשוט יושב

תידה 07:26
שם הולך? כן, עד אז זה היה 35 או שש פעמים שזה נכשל, אתה יודע, אין קשר. והייתי ממש כאילו, אני מוותר. וזה היה כמו הרגע שבו האנרגיה שלי זזה, ואני כמו ירדה מהרשת של מערכת היחסים הזו. זה היה כשהוא בא כאילו הוא חזר עכשיו כמו גומייה.

כריס סייטר 07:44
כן, זה די מדהים. לעתים קרובות אני מדבר על זה הרבה בערוץ היוטיוב, שזה כאילו, היי, כמעט שאתה צריך לאהוב סוג של להיכשל ופשוט להרים ידיים באוויר לפני, כאילו, פתאום, משהו אחר יקרה.

תידה 07:56
משהו להגיד על זה. מה אתה חושב

כריס סייטר 07:59
זהו, אני סקרן לקבל את דעתך כי זה קרה לך.

תידה 08:03
אני מרגיש כאילו הוא הרגיש את זה אנרגטית כמו, כמו שאמרתי, בפוסט שלי, אני, ממש כל בחור מהעבר שלי בארבעה או חמשת החודשים האחרונים, כמו אפילו אנשים שהלכתי עליהם, כמו אולי אחד לצאת עם מי שכבר אין לי את המספר שלי, אני אפילו לא גר באותו צד של הארץ. פתאום מצאו אותי ברשתות החברתיות. ואני אפילו לא אומר כמו, הו, יש קומץ. אני מדבר איתם כמו, 2030 אנשים שלא שמעתי מכולם תוך פרק זמן קצר מהזמן הזה. אז הרגשתי כאילו יש גלי הלם שיצאו לעולם. והנה הם כאן.

כריס סייטר 08:35
אתה חושב שזה היה יותר עניין מבוסס אנרגיה? או שאתה חושב שזה יותר ממך שפרסמת קצת יותר תדירות במדיה החברתית ואז לקחת תשומת לב ולחוש את האנרגיה?

תידה 08:46
אני חושב שבזמן שהייתי הפוסטים שלי היו באותה כמות. אבל אני מרגיש שזה אנרגטי כי לא השתניתי. כמו כמה פעמים פרסמתי או משהו כזה. זה היה לי הדבר היחיד שאני יכול לייחס את זה זה האנרגיה שהם חשו בזה.

כריס סייטר 09:02
כן, אני מתכוון, בטח עשית משהו אחר בפוסטים, אולי. אני לא יודע, תמיד ידעתי

תידה 09:09
הקריירה שלי המריאה. כאילו, אתה יודע, התחלתי לקבל חוזי תקשורת גדולים באמת. פרסמתי את זה. אז זה הפך ממש כמו כי אני עושה קצת דוגמנות בצד. וכך אני

כריס סייטר 09:19
פשוט לא יכול היה לדעת. אז עשיתי קצת ממך יודע,

תידה 09:23
ואז קיבלתי את חוזי המגזין הגדולים האלה שרצו לעבוד איתי אז פרסמתי דברים כאלה. עשיתי טיולים ברחבי העולם כמו להראות לאזורים שונים בעולם שאליהם אני נוסע, פשוטו כמשמעו, יש לי את הזמן של חיי.

מה המשמעות של נוצה אדומה

כריס סייטר 09:37
אוקיי, אז אני מניח שהתוכן של הפוסט הוא הדבר הכי חשוב כמו אני מניח שזה מסקרן יותר ובעשיית דברים בעלי ערך גבוה יותר שאני מניח עבור גברים. אז ברור שבעלך לשעבר היה הראשון שאוהב, התחיל לזחול בחזרה אליך קצת

תידה 09:57
אבל גם אני הייתי בחור ונפרדתי ממנו והוא בעצם גם צפה בדברים שלי איכשהו בסתר. כך

כריס סייטר 10:06
אוקיי, אז אחרי שנפרדת מאבא שלך, בוא נדבר על החבר הזה שנפרדת ממנו.

תידה 10:13
במשך חודשיים היו לו בעיות נטישה ואני מניח שבעיניו זה היה או שהיה קל יותר פשוט לזרוק אותי קודם מאשר לנטוש אותו מאוחר יותר. אני לא יודע.

כריס סייטר 10:23
זה סוג של הימנעות. בהחלט טקטיקה של הימנעות, אני מניח.

תידה 10:28
אבל אתה חושב שזה היה חופשי להיפגע? אז, אתה כל כך

כריס סייטר 10:31
אתה אומר שכל מה שאתה באמת צריך לעשות כדי להחזיר את החבר'ה האלה היה כמו, להרוג את זה בחיים? וזה רק באסוציאציה

תידה 10:39
100 100%.

כריס סייטר 10:41
זה מדהים. אתה יודע, זה, זה, זה כמעט נראה כל כך פשוט. אז מה כאילו, מה, מה, מה עשית כדי להתחיל להרוג את זה בחיים? כי ברור, אני מתכוון, אם נחזור לפרידה, די ברור שעשית המון טעויות, לא ניתקתם קשר, אנחנו עוקבים אחריו ברשתות החברתיות ודברים כאלה. האם זה היה תהליך הדרגתי להגיע לגישה, אתה יודע, כאילו, בסדר, סיימתי. ואני רק אתמקד בי כמו, מה הם כמה מהטיפים שלך למישהו שמקשיב לזה שעומד להיאבק בהיבט הזה של זה?

תידה 11:12
מבחינתי, כן נאבקתי בין אפריל לאוגוסט, כן, נאבקתי. אבל משהו נשבר. עד שנכשלתי. לא, אין קשר, כמו בפעם החמישית שהייתי בדיוק כמו, אני צריך, אני צריך לוותר כי זה מטורף. והרגשתי שאני תקוע במעגל שלא יכולתי לצאת ממנו. אז זה היה כשהחלטתי לבחור בי קודם. זה היה הדבר הראשון שהיה בי משהו אנרגטי שהייתי צריך להתמקד בעצמי. כי לא יכולתי לתת לו את האנרגיה שלי. זה לא הועיל לפגוש אותי בשום צורה. זה לא גרם לצמיחה אישית. אז ברגע שהחלטתי למשוך את עצמי משם, תתמקד ב-100%. כאילו, ממש לא חשבתי עליו אני, אני התחלתי. אנשים דברים שעשיתי, התחלתי לקרוא להם חפצים מבריקים. אז הייתי צריך כמו חפצים מבריקים שונים כדי לאהוב, למלא את הזמן שלי, כדי שלא אחשוב על זה. ובסופו של דבר, אני חושב שזה לא נהיה קל עד בערך 40 או 45 ימים עד ששכחתי ממנו לגמרי. אז אתה יודע, הראשון שאוהב 45 ימים, אתה יודע, הייתי חושב עליו לסירוגין.

כריס סייטר 12:23
וזה לקח כאילו, מה שאמרת כמו שישה חודשים? 60 יום? 60? ידעתי. כֵּן. כדי שהוא יחזור, אני מניח. אוקיי, זה מעניין. וברור, אמרת לא. אז איך התנהלה השיחה הזו?

תידה 12:41
הוא פשוט אמר, אתה יודע, כמו, כמו שאמרתי, כל מה שבחורה הייתה רוצה לשמוע במצב הזה. אני אוהב אותך. אני רוצה לחזור אליך. עשיתי את כל הטעויות האלה. אני מוכן לעשות הכל. ופשוט הדלקתי ממש אמרתי, אני לא רוצה לעשות את זה יותר. אני לא יכול לעשות את זה יותר. המשכתי הלאה מבחינה רגשית.

כריס סייטר 12:58
אוקיי, אז הנה, הנה השאלה הגדולה. הייתה לך את השיחה הזאת איתו? אחרי ששוחחת איתו? האם הוא ויתר?

תידה 13:05
לא, הוא, כמובן שלא. הוא למעשה אחד האנשים הראשונים שאחלו לי בוקר טוב ואחד האנשים האחרונים שאיחלו לי לילה טוב. ולאורך כמו בכל יום מאז, זה כנראה חזר אולי בספטמבר. אני שומע ממנו כל יום. הוא אחד הראשונים שצפה בכל אחד מהפוסטים שלי במדיה החברתית כדי להגיב עליהם ולשאול מה שלומי. הוא ממש אחד המעריצים הכי גדולים שלי עכשיו. אז זה בעצם כן, זה בעצם די מצחיק.

כריס סייטר 13:37
אז העצה שלך למישהו שרוצה תוצאה כזו היא באופן מוזר? להרוג את זה בחיים. לוותר על הניסיון להחזיר את זה?

תידה 13:45
כן בהחלט. 100% אם הייתי יכול לעשות זאת, או כל עצה שאוכל לתת לגברות ולגבירות. זה פשוט שלם, ללא מגע, אפילו לא אוהב טרחה. כאילו, זה אפילו לא שווה את הזמן שלך אם אתה רוצה להיות תקוע. תתמקד בעצמך. ואתה יודע, שבסופו של דבר היקום ייתן לך את היכולת לבחור בין מה שאתה רוצה ואולי זה כבר לא אתה בוחר בהם.

כריס סייטר 14:12
אוקיי, אז בעצם, הטקטיקה שלך מעניינת אותי, כי אתה, אני מרבה לדבר על הרעיון הזה של כאילו, אתה יודע, הרבה מסיפורי ההצלחה שלנו הם שחררו, ואז עד שהם משחררים זה בדרך כלל כאשר X בערך חוזר. אז אני תמיד מנסה ללמד אנשים לשחרר מהר יותר כדי שיוכלו להאיץ קצת את התהליך. ונראה שיש לך כן, ואני מניח שזה החלק הקשה באמת. ואמרת כאילו, כל האקסים שלך חזרו, כל אחד

תידה 14:45
ויותר מזה לא היה רק ​​שלי, זה היה כל מי שהכרתי מכל הקיום שלי.

כריס סייטר 14:51
אוקיי, אז זה באמת מעניין כי הם לא חזרו קודם לכן.

תידה 14:55
לא. מה אתה חושב שזה היה? אני יכול לייחס רק לאנרגיה אוקיי, אתה חושב? אה סליחה. לך על זה.

כריס סייטר 15:04
אה, בסדר. אתה חושב שזה קשור לעובדה כמה זמן הייתם גרושים לפני שניסיתם להיכנס לתוכנית? אֲדוֹנִי? אני רק שואל. אז זה

הזיכרונות האמיתיים של מתנקש בינלאומי

תידה 15:11
היה אוקטובר 2021, כאשר בסוף אוקטובר 2021 התגרשנו. הצטרפתי לתוכנית באפריל בשנת 2022. אז ההמשך.

כריס סייטר 15:22
בסדר. אז אני מתכוון, הכל מהיר יחסית, אתה חושב? אוקיי, אז אני רוצה שתחשוב אחורה. אני יודע שגירושים זה משהו שקשה להסתכל עליו. אבל אני באמת ממש חמוד. אני רק עוקב אחרי הסקרנות שלי כאן. בסדר, אז אתה עובר את הגירושים האלה? ראית עלייה? ואז מספר גברים שמחליקים אל האקסים שלך ב-DMS חוזרים אז? או שזה פשוט היה שקט לגמרי?

תידה 15:43
ובכן, לא הודעתי לאף אחד שאני גרושה. אז אפילו לא סיפרתי למשפחה שלי. התגרשתי עד שישה חודשים לאחר מכן. אז כן, אז זה היה מאוד, היה לי דבר קשה לספר להם. ובדרך כלל אני לא שומר על חיי הפרטיים ברשתות החברתיות. אז כאילו, אף אחד לא ידע במשך הזמן הארוך ביותר.

כריס סייטר 16:04
אוקיי, אז אתה חושב שהאקסים שחוזרים היו קשורים יותר לעובדה שהם הבינו, הו, היא רווקה עכשיו? לעומת העובדה שהיא נשואה? אני צריך לסגת?

תידה 16:14
לא, כי הם עשו זאת? לא, לא, הם לא ידעו. כי גם אז, כשהייתי נשואה, לא פרסמתי הרבה ממנו כי שמרתי בעיקר שהמדיה החברתית שלי נועדה לעסקים.

כריס סייטר 16:24
בסדר. זה מעניין. אז בעצם, אסטרטגיית המדיה החברתית שלך הצליחה בעבודה, אני מניח. ואני מניח שאפילו עניין הדוגמנות יהיה עבודה, נכון? כן, משלמים לך על זה. כך. אז אתה מצליח לעבוד. ואני תוהה אם יש לזה גם היבט חברתי. כאילו, אתה יודע, יש יוקרה מסוימת לקבל חוזה מגזין בתור דגם. אני לא יודע מה אתה עושה. אז זו לא ההופעה במשרה מלאה שלך, נכון? לא, אני מנהל שיווק. אוקיי, אז אתה הורג את זה בעבודה לקבל את החוזים האלה וכל מה שאתה מפרסם עליהם. אז ברור שהבנת את היבט העושר של השילוש הקדוש, האם עשית משהו כמו בריאות ומערכות יחסים?

תידה 17:05
ירדתי בערך 30 קילו. בתוך הזמן הזה, הגעתי לצורה הכי טובה בחיי. כמו שאמרתי, עשיתי דברים בשנה הקצרה ההיא, שכנראה אני אוהב, לא יכולתי לעשות בתוך 10 שנים, כמו קודם. כאילו, הרגשתי שהכל היה בדיוק כמו, דחוס לתוך השנה ההיא. אז כמו שאמרתי, ירדתי במשקל. אני הקריירה שלי, כמו הרקיע שחקים לא רק המריאה, היא הרקיעה שחקים. כל מה שאמרתי אני הולך להשיג. עשיתי הכל באותה שנה.

כריס סייטר 17:39
בסדר. אז גם אתה יצאת לדייטים עם אנשים אחרים. כֵּן. ימין. עשיתי, כמה דייטים אוקיי, אז בעצם, פשוט הלכת על מושג השילוש הזה ופרסמת על זה במדיה החברתית, מה שיצר את האנרגיה הדרושה לאקס להיות כמו, משהו שונה. כֵּן. אוקיי, זה מעניין. למה נפרדתם במקור,

תידה 18:11
היו לו בעיות, היו לו גם בעיות נטישה. אבל היה לו אקסית, הוא פשוט המשיך לחזור שנה אחרי שאתה, אתה יודע, כמו סוג של כמו, זה שברח מסוג דברים. ופשוט הרגשתי שתמיד משהו לא בסדר. אז זאת אומרת, הוא לא בגד בי או משהו. אבל אתה יודע, הפסקתי את זה כי אמרתי, אתה יודע, אם היא תמיד תהיה שם ברקע איפשהו, אתה צריך ללכת ולהבין את זה. אז זו הסיבה שהתגרשנו. הוא באמת חזר אליה והבין שזה לא מה שהוא רוצה. כמובן. כֵּן. כך.

כריס סייטר 18:44
כֵּן. בסדר. זה מעניין. אז כמה זמן הייתם נשואים? חמש שנים ביחד? שבע, חמש שנים ביחד. שבעה, אתה נפרד, נפרדת אולי למשך שבעה, שמונה חודשים עד שהוא יחזור לזחול בחזרה. אבל

תידה 19:02
לצאת גם עם מספר בחורות אחרות. אז הם היו עוד כמה נשים.

כריס סייטר 19:08
בסדר, אבל אני מניח שהם מעולם לא השוו אליך.

תידה 19:11
כן, אני מניח שלא. במיוחד אתה כל כך יוגי צודק.

כריס סייטר 19:16
כֵּן. אז בעצם, פשוט הרגת את זה. אז למה היה הדחף המניע כי אני חושב שהדבר הכי קשה לאנשים בקהילה הוא לעשות דברים כמו לעשות את הצעד הראשון הזה כי הם פשוט כל כך נכים בגלל אבל, דיכאון וכל מה שקשור ל- להפרד. האם תרצה כך שירדת 30 קילו, נכון? מה המוטיבציה שלך לקום בבוקר? לך לחדר כושר כשאתה ממש כמו, אני לא רוצה לעשות את זה היום.

תידה 19:44
כן, בהתחלה לא. הרגשתי שאני חייב להגיע לשיא הראשון, כדי להישאר עם התוכנית כי אפילו כשקראתי את התוכנית בפעם הראשונה כשהייתי בטיסה ההיא, אני אפילו אוהב פשוט לרפרף דרך השילוש. היי, אני מודה בזה כי זה כאילו, כי אתה יודע, קל יותר לא לעבוד על עצמך, נכון? כי אנשים היו כמו אחד מכל דבר אבל תעבוד על עצמך. וזה לא היה ככה. כמו שאמרתי, זה לא היה עד כאילו, באמת פשוט נמאס לי כל כך שרציתי שינוי כל כך שפשוט הייתי מוכן להגיד, היי, אני אוהב את עצמי יותר עכשיו ממה שאני אוהב אותו. אז אני צריך להקדיש את האנרגיה שהשקעתי בו לתוכי. ומבחינתי, הייתי צריך להגיע לשפל.

כריס סייטר 20:30
ובגלל שהגעת לתחתית, זה רק גרם לשינוי של האם יש בזה איזשהו היבט של נקמה? כי לא. אוקיי, אז בשבילך, זה היה רק ​​על עצמי, כאילו, סיימתי לחשוב עליו. אני רק צריך לקחת את האנרגיה הזו ולהכניס אותה לעצמי.

תידה 20:47
ובכן כן. ובנוסף, אם אתם שמים את אנרגיית הנקמה הזו בחוץ, זו סוג של אנרגיה שלילית. לא רציתי את זה החוצה. ולכן איחלתי לו בהצלחה, הלוואי שתדע, אני לא חושב עליו רע בכלל. כמו שאמרתי, כי אנחנו מדברים כמו כולם

כריס סייטר 20:59
היום, אתה הרבה יותר טוב מרוב האנשים, אני אגיד לך,

תידה 21:02
זאת אומרת, אני לא אוהב לשים את האנרגיה הרעה הזו, את הג'וג'ו הרע, כי בסופו של דבר זה יחזור אליך. ופשוט התמקדתי כמו שנאמר ב-100%. כל מה שקשור אליי. וראיתי שכתבתי רשימה של כל הדברים שרציתי להשיג. וממש הכל ברשימה הזו, כולל לנהל את השיחה הזאת איתך, הושלם, אתה יודע. אז זה כאילו, ובכן, מה עוד עכשיו? אפשר עוד רשימה?

כריס סייטר 21:26
כן נראה לי. אני מתכוון, כאילו, מה, מה אתה רוצה בשלב הזה? האם אתה רוצה להתחתן בשנית למישהו כמו, מהי מטרת מערכת היחסים הכוללת שלך?

תידה 21:36
אתה יודע מה, אני ממש ממש שמח איפה שאני נמצא עכשיו, אני עדיין רווק. ואני לא ממהר להיות במערכת יחסים. אני אפילו לא מסתכל, אני רק מתמקד בלהרגיש טוב כל יום ולוודא שאני האדם הכי טוב שיכולתי להיות. אז זה המקום שבו אני נמצא בחיים. אני פשוט שמח איפה שאני נמצא.

כריס סייטר 21:54
אני מרגיש כמו סיפורי ההצלחה שלך, אחד החשובים יותר שהיו לנו, כי זה באמת פוגע בנקודה שאני תמיד מנסה להבהיר, שהיא כאילו אתה באמת לפני שאתה מדבר עם האקס שלך, אתה באמת צריך להגיע למקום הזה. לרוב, אנחנו פשוט כאילו, אני בסדר. בסדר. ונראה שגילמת את זה. אבל זה לקח לך להגיע לתחתית. וזה לקח זמן, אתה יודע, אז אני מניח שהדבר הגדול שאני סקרן לגביו הוא המסע הזה בשבילך להגיע לשפל, אתה יודע, לעשות הרבה מהטעויות כמו מה? למה שתמשיך לעשות את אותן טעויות? אתה יודע? כאילו, למה לא למה לקח לך כל כך הרבה זמן לשנות? השיר, אני מניח, הוא מה שאני שואל.

מעונן עם סיכוי לקציצות דירוג 2

תידה 22:39
למספר אחד, כי הזמן, אתה יודע, ככל שהזמן עובר, במהלך הזמן הזה, כמו שאמרתי, נכשלתי כנראה חמש או שש פעמים, אתה שומע מהם אחרי שלא שומע מהם. ואתה כל כך רוצה שהקשר יוכל לחזור למקום שבו אתה נמצא, אתה בעצם שוכח את עצמך רק כדי לעשות משהו שאתה חושב שיחזיר אותם לחיים שלך. וכמו שאמרתי, זה היה אחרי שנפגע בגלל כל כך הרבה שראיתי אותו מנסה להמשיך עם נשים אחרות, אתה יודע, הוא מתמודד עם דברים בדרך שלו. וזה פשוט היה רק ​​להיפגע. בשלב מסוים, אתה צריך להיות עייף להיפגע. בטח נמאס לך לרחם על עצמך. ומה שלא עובד בשבילי כמו פרק הזמן הזה היה פשוט לא אמון מכדי להיות נסער או עצוב או כועס. אז כמו שאמרתי, זה היה כמו יום אחד מתג אור פשוט כבה. ולמחרת הייתי ילדה אחרת לגמרי.

כריס סייטר 23:32
מה עם החבר שלך לקרב? האם חברתך לקרב אהבה גם היא

תידה 23:35
במערכת יחסים. עכשיו היא, היא נהדרת. אלוהים אדירים. היא הדבר הכי טוב שהגיע מהתוכנית הזו. היא היא מדהימה. דיברנו הרבה אחד עם השני. היא במערכת יחסים אחרת. עכשיו היינו מנהלים שיחות שבהן היא כאילו, בסדר, ילדה, את צריכה לשכנע אותי לא לשלוח לו הודעות או משהו כזה. ואנחנו הלוך ושוב, או, אתה יודע, כל כך הרבה שעות איתה הרבה מאוד שעות.

כריס סייטר 23:59
האם גם האקס שלה חזר או ביקש אותה בחזרה? בשלב מסוים? בעצם,

תידה 24:02
הוא לא. אבל היא המשיכה הלאה. אז אני לא יודע אם היה לו כי עכשיו הוא כל מה שאתה יודע, היא במערכת יחסים טובה יותר. והוא נמצא בכל המדיה החברתית שלה. אז אני לא יודע אם הוא יחזור.

כריס סייטר 24:13
אז אני מניח שזה סוף טוב לשני הצדדים. וזה נהדר. כֵּן. אז חבר הקרב, הרגשת שההיבט של חבר הקרב של התוכנית והקהילה היה הטוב ביותר. החלק הכי טוב שרמת האחריות הזו, אני מניח, היא האם יש?

תידה 24:31
כֵּן. כי, אתה יודע, במהלך כל סוג של פרידה גדולה, אתה קצת מרגיש שאתה משתגע, נכון? אף אחד מבני המשפחה שלך לא רוצה לשמוע אותך מדבר על זה. אתה מרגיש שאין עם מי לדבר. וכך להיות בקהילה של אלפי אנשים שעוברים את אותו הדבר, אתה מרגיש פחות משוגע. ואתה מרגיש שאתה יודע, יש לך משהו שאתה יכול לדבר עליו כי כולכם עוברים את אותם דברים בעוד שבני המשפחה שלך, הם רק יגידו לך פשוט תמשיך הלאה אבל זה כאילו הם לא חייבים כל דבר שבא אחרי זה, אתה יודע, בעוד שאתה יודע, יש לך למעשה תוכנית של הצעדים שאתה עושה אחרי, אתה יודע,

כריס סייטר 25:08
ימין? ובכן, אתה יודע, אני חושב שההיבט הקהילתי, חשבתי הרבה על הקהילה עצמה. ואני חושב שהסיבה שזה עובד כל כך טוב היא שיש כמו שלוש שכבות של אחריות, אתה יודע, יש לך את האחריות של עמית לעמית, וזה כמוך בקרב חבר. אבל אז יש לך כמו האחריות הוותיקה, שהיא כמו אנשים שעברו את זה, ועדיין נמצאים שם ומספקים את העצות שלהם. ואז כמובן יש לך אחריות לאימון, כמו המומחים שנכנסים ועושים את זה. ואני חושב שזה באמת הערך הגדול האמיתי של, של, של הקהילה כולה. אבל זה נראה כאילו אתה, החלק הגדול של המסע שלך מהבנה הוא כמו להגיע לתחתית, כשזו תהיה ההבנה שאני צריך להמשיך הלאה. ואז ממש ממשיכים הלאה ואז רואים את התוצאות, אבל לא רק רואים את התוצאות. כאילו הו, באמת רציתי את זה כמו לראות תוצאות מטורפות יותר ממה שאי פעם ציפית, כמו כל בחור שאי פעם יצאת איתו מנסה לבקש אותך בחזרה. וזה יפה,

תידה 26:07
די מזויף ממשיכים הלאה, אתה יודע? כי כאילו, כן, אתה זה כמו להמשיך הלאה בלי להמשיך הלאה. ימין? כֵּן. יש מה לומר על זה. ואכן ניסיתי להמשיך הלאה. אבל כמו שאמרתי זה המשיך הלאה בלי להמשיך הלאה. וזה לא עבד. זה פשוטו כמשמעו משהו בטח נכנס אנרגטית. רק כשההצמדה בי קרה, מתג האור הזה קרה, כל השאר נפל על מקומו.

כריס סייטר 26:32
כן, כדי שלא תוכל, זה לא זיוף עד שתעשה את זה כדברי הקלדה. זה כאילו אתה באמת צריך לעשות את זה. ואז ברגע שאתה עושה את זה, הדברים יהיו טובים יותר עבורך. אבל אני חושב שהחלק הכי קשה לאנשים שמקשיבים לזה הוא לקחת את זה באמונה כי זה כאילו, זו תוצאה שהם לא מכירים, אין שום ערובה שזה יקרה. אתה יודע? אז מה אתה יכול להגיד למישהו כזה, אתה יודע, עברת את זה,

תידה 26:57
בשבילי כמו להחזיק מעמד זה כמו להוסיף התנגדות לחוט הזה, נכון? ככל שתוסיף יותר התנגדות, תוסיף יותר התנגדות לחוט, האנרגיה יכולה לעבור דרכו, כי יש התנגדות, ברגע שאתה מרפה, ברגע שאתה משחרר את ההתנגדות הזו לאנרגיה זורמת טוב יותר. אז כל הזמן חשבתי שבמהלך התוכנית הזו, אמרתי שאני פשוט צריך לשחרר כי אני מוסיף התנגדות. ואני מתכוון, עשיתי את זה במשך חודשים, כל הזמן אמרתי לעצמי את זה במשך חודשים. וכמו שאמרתי, אתה צריך להגיע אליי, היה חשוב להגיע לתחתית. ואני לא רוצה שכולם יגיעו לתחתית, כי זה מקום ממש חשוך. אבל בשבילי, זה המקום שבו אני יכול לומר, היי, כאן השתניתי. זה לא היה לפני זה.

כריס סייטר 27:36
אני אוהב את הסיפור. אתה כאילו, אתה כמו הורות לכל מה שניסיתי. אבל תראה, זה העניין, כמו, אני אעשה סרטון יוטיוב ואני אגיד בנקודות המדויקות שאתה מעלה, אבל אני לא מרגיש שזה יעבור לאנשים. ואני חושב שזה בגלל שאם אנחנו הולכים להשתמש במינוח האנרגיה, יש לי יותר מדי אנרגיה גברית. ולפעמים אתה צריך שתהיה לך אנרגיה נשית שתבוא ותהיה כאילו, הו, כן, עובד. כאילו זו הדרך לעשות את זה. ואני חושב שעבורך זה עבד כמעט קצת יותר מדי טוב. כאילו יש לך כמעט יותר מדי אפשרויות עכשיו.

תידה 28:09
הו, אלוהים, הבדיחה של החברה שלי על זה כל הזמן. כי ממש יותר מדי אפשרויות עכשיו. בעוד שלפני כן זה לא היה כמו כלום. ועכשיו זה מדהים, כאילו החיים שלי התהפכו לגמרי.

כריס סייטר 28:22
כן, אני מתכוון, איך זה עכשיו בשבילך? כמו ללכת קדימה? אני יודע שאין לך שום תוכניות להתחתן, וזה כמובן מה שכולם אומרים קודם, נכון? לפני שהם מוצאים את הבחור הזה ו

תידה 28:34
אני. אני נפתח לכל דבר שהיקום מביא אליי. אני לא אשאר עם השפע שלי יותר. אבל אני אעשה מה שמרגיש טבעי, אתה יודע? ומה מרגיש טוב.

כריס סייטר 28:46
אוקיי, ובכן, הנה השאלה הכי קשה שאשאל אותך. נניח שאתה נמצא במצב שבו אתה מוצא את הבחור המושלם, ואז הוא נפרד ממך. האם אתה מרגיש שהיית עושה את אותן טעויות שוב? או שאתה מרגיש שאתה מהר יותר להגיע לתחתית ולעשות מה שעבד בפעם הקודמת?

תידה 29:03
לא, הייתי נותן לו ללכת. כי אם הוא רוצה ללכת, הוא לא שלי. אתה יודע למה אני מתכוון? אני לא יכול אני לא יכול להשאיר אותו שם. וכן, אנחנו מערכת יחסים כאילו זה דו כיווני. אז אני פשוט חייב לשחרר אותו. וזה אחד הדברים מהתוכנית ועד שלמדתי שזה לשחרר דברים שלא מיועדים לי. ואתה לומד שכמו שאמרתי, דרך כל הכישלונות שאתה יודע, את הדברים שלפני כן, אז כן, אני, אני יותר טוב בלשחרר דברים עכשיו. לא רק אנשים אלא כל דבר.

כריס סייטר 29:34
כלומר, אני לא יודע מה לשאול אותך. סיכמנו הכל בצורה כל כך מושלמת. האם יש מילים אחרונות כמו שאתה רוצה להגיד לאנשים שנאבקים דרך הפרידות האלה כמו לעזור להם ולעזור להם לראות את האור אבל יש אור בקצה המנהרה?

תידה 29:47
כן, מבחינתי נכשלתי כל כך הרבה פעמים. ואני יודע משהו שאתה יכול להגיד לאנשים את זה אבל רוב האנשים הם לומדים דרך משלהם, אתה יודע, דרך הניסיונות והמצוקות שלהם בשבילי אם הייתי יכול לעשות את זה שוב. והייתי הולך, אין קשר מיד. כמו שאמרתי, מבחינתי, זה לא התחיל להשתפר, התחלתי להרגיש טוב יותר עד יום כמו 40 עד 45. אז אבל לפני זה, אתה יודע, הימים ההם לפני כן, הם היו נוראים. ובשבילי כמו בפעם הקודמת, דברים כאלה עשו את זה, שום איש קשר לא היה טוב יותר למצוא כמו חפצים מבריקים כמו להתחיל, כמו לשמור את מציאת השילוש שלך, לעשות רשימה של דברים שאתה רוצה לעשות במקומות שאתה רוצה ללכת אליהם, טיילתי העולם בטווח הזמן הקצר הזה. אז פשוט התחלתי לסמן את כל מה שברשימה שלי, רק כל מה שאני יכול לעשות כדי להסיר את דעתי מדברים. אז הימים יעברו ואחרי זמן מה, אתה יודע, אתה לא מבין אוי, זה יום 45 או יום 50 ו-60. וזה היה כשהכי פחות ציפיתי שזה כשהוא שלח לי הודעה שואל, זה היה כאילו, כי בשבילי, הייתי כאילו, לעולם לא אשמע ממנו שוב. ולכן זה היה ממש מפתיע. וזה אותו דבר עם הבחור האחרון שיצאתי איתו במשך כמה חודשים. i ברגע שהוא נפרד ממני, פשוט אמרתי בסדר, ואלה המילים האחרונות כאן עבורי היו בסדר. ואז זה היה עד כאילו, לא נלחמתי לא כלום. פשוט נתתי להם ללכת. 80 יום לאחר מכן, הוא חזר אותו הדבר. אני עדיין אוהב אותך. אני רוצה לחזור להיות ביחד. ואז כבר היה לי וואו. כֵּן. כך

כריס סייטר 31:21
אז עברת את זה שוב. איפה אתה?

תידה 31:25
אמרתי, בסדר. אמרתי בסדר. אבל לא יהיה לי ויכוח.

כריס סייטר 31:30
אני חושב שאני אז זו דעתי על זה. אני חושב שזה עבד כי זו תגובה בטוחה לפרידה. בסדר. ואז לא נתת את זה לאף אחד מהצד המודאג שאולי כמו, אני אנסה לזכות בו בחזרה או משהו, שזה כמו להציק לו במקום זאת, זה משאיר יותר רושם שיש לבחורה לומר, בסדר, ואז תצא לחייה. כן זה היה

31:55
שתיקת הרדיו הזאת בשבילי. אוקיי, שניים עד שניים מכתבים, שתיקת רדיו למשך 80 יום, כמו שהייתי, אתה יודע, הוא לא, למיטב ידיעתי, לא בדק את המדיה החברתית שלי. אבל הוא איכשהו בדק את המדיה החברתית שלי כדי שהם ידעו מה אתה עושה. ומה אתה חושב שהם לא? כן כן. ולדווח על זה לאנשים אחרים, אתה יודע, אבל זה לא היה כאילו הלכתי וביקשתי את זה. אנשים אחרים היו באים אליי, אבל אממ, כן, רק אמרתי, בסדר. ואז, 80 יום לאחר מכן, הוא חזר בתשובה וממש נגד זה אני רוצה לפתור את הדברים. אני עדיין אוהב אותך, בלה, בלה, בלה. ושוב, אמרתי, אני מצטער, אבל רגשית המשכתי הלאה.

כריס סייטר 32:35
זה מצוין. כֵּן. ובכן, אני מתכוון, תודה שבאת ועשית את זה.

תידה 32:40
תודה שהזמנת אותי. אתה אוהב למלא עוד רשימת קטגוריות של סימני ביקורת.

כריס סייטר 32:43
רשימת הדליים. הסימן האחרון, אתה קורא. הגעת לראש הרשימה שלך. לא,

תידה 32:49
אתה צריך לעשות עוד אחד. אני יודע שזה מטורף. זה מטורף לחלוטין.