סיפור הצלחה: איך אישה אחת קיבלה את האקס שלה בחזרה לאחר שנחסמה

איזה סרט לראות?
 
הפעל פרק פודקאסט משחק

לפני כמה ימים היה לי העונג לראיין את ג'ו, אישה שהיא חלק ממני.



כמו שאמרתי למען. ערכתי את סדרת הראיונות הרחבה של האתר / המוצר הרחב הזה, שם אני יושב עם סיפורי הצלחה אמיתיים ושואל אותם בדיוק מה הם עשו כדי להצליח להחזיר את האקסים שלהם.

עד כה למדנו הרבה דברים מעניינים.







  1. כל אחד מהם השתמש בצורה כלשהי ללא מגע
  2. נראה שכל אחד מקפיד על התוכנית שלנו לרוב, אך אינו חושש להסתגל בעת הצורך
  3. עד כה, כל אחד הזכיר שהם הגיעו למקום רגשי שבו הם לא רוצים את האקסים שלהם יותר

אך סיפור ההצלחה המסוים של ג'ו היה מרתק ממספר סיבות.

ראשית, האקס שלה חסם אותה אז זה תמיד גורם תשומת לב מיידית, אבל מה שהרשים אותי באמת היה איך היא שינתה את הפרדיגמה לחלוטין, כך שכאשר קיבלה אותו בחזרה הוא ממש אמר,

'וואו, אתה נראה כל כך שונה. שינית לחלוטין '

לכן, ללא התייחסות נוספת אני רוצה להכיר לכם את ג'ו!





איך ג'ו החזיר לה את האקס לאחר שנחסמה

כריס:
אוקיי, היום יש לנו פינוק גדול. אנחנו נדבר עם ג'ו, שהיה אחד מסיפורי ההצלחה שלנו בקבוצת התמיכה הפרטית של פייסבוק, והיא קנתה את התוכנית שלנו. אנחנו נשאל אותה המון שאלות על מה שהיא עשתה כדי לזכות בהצלחה את האקס שלה בחזרה. אבל בואו ונציג את עצמנו. אז ספר לנו קצת על עצמך, ג'ו.

כְּבָר:
היי, כריס. ובכן, אני מסידני, אוסטרליה. וכן, אני בן 26. מה איתי רצית לדעת?

כריס:
אה, נו, בעצם פשוט תגיד לי קצת את הרקע איתך ועם האקס שלך. איך אתם-

כְּבָר:
אה בסדר.

כריס:
מה גרם לפרידה, ויכולנו פשוט ללכת משם.

כְּבָר:
אוקיי, כן. אז עם האקס שלי, שעכשיו הוא שוב החבר שלי, אנחנו בעצם חברים של המשפחה. אני מכיר אותו מאז שנולדתי די הרבה. אבי ואביו היו החברים הכי טובים כשהיו בבית הספר התיכון בפיליפינים. היינו יחד שנה וחצי ונפרדנו כי הייתי רעיל מדי. הייתי חסר ביטחון, התעכבתי הרבה על הקשר בזוגיות שלנו ואני מניח שהוא פשוט חולה מזה והוא הלך. הוא היה בחור נחמד, הוא לקח הכל. הוא לא באמת אמר הרבה. אני חושב שכשאני ... אז יום לפני שהוא נפרד ממני, הוא היה במסיבה ואז התעצבנתי שהוא לא הזמין אותי והלכתי לפסיכו. ואז-

כריס:
אז, המשיכו.

כְּבָר:
... למחרת הוא נפרד ממני.

כריס:
תחזיק מעמד. בסדר. בסדר. להגדיר פסיכו? איזו התנהגות פסיכו עשית בעיניך?

כְּבָר:
ובכן, קלקלתי את הלילה שלו. במקום לתת לו ליהנות מהלילה שלו עם חבריו, הוא התווכח איתי. פשוט התעצבנתי שהוא לא הזמין אותי עם שלו ... ללכת להתעדכן שהיה עם חבריו. ואז אתה כמו ... ואז פוצצתי את הגיליון הקטן ביותר לגיליון הגדול ביותר, ואז למחרת הוא נפרד ממני. הוא היה כמו, 'אני פשוט חולה בזה.'

כריס:
אז בעצם, זה כאילו שפשוט התחלתם לריב רק כדי להתחיל לריב כי באמת הייתם נסערים-

כְּבָר:
די הרבה.

כריס:
... הוא לא הזמין אותך למסיבה. איך הוא נפרד ממך בדיוק? האם הוא עושה זאת באופן אישי? האם הוא מסמס לך? האם הוא עושה את זה בטלפון?

כְּבָר:
אוי לא. עשינו באופן אישי. הוא היה כמוני, 'היי, אתה יכול לבוא?' למחרת הוא היה כמוני, “אתה יכול לבוא לפני שאתה הולך לעבודה, בבקשה? או אחרי שתסיים לעבוד? ” אז הלכתי לפני העבודה ואז היו לו כמה מהחפצים שלי בבית כמו כמה ספרים, וכמה מוצרי טואלטיקה. הוא היה כמו, 'אה, סיימתי. קח את זה, אני לא רוצה לראות אותך שוב. ' ואני הייתי [שיחת-פנים 00:03:03].

כריס:
נכנס לפגישה ההיא, היה לך מושג מה עומד לקרות? האם חשבת שזו פשוט התכנסות רגילה?

כְּבָר:
לא, למעשה חשבתי שנדבר על ערב קודם. כי לילה קודם כשהיה בבילוי עם חבריו, לפני שהיינו בטלפון ולפני שהוא ניתק הוא אמר לי, 'בבקשה, אתה זוכר שאני אוהב אותך ובקשה לסמוך עלי.' זה נגמר בסדר.

כריס:
בסדר. אז תיקנת את הדבר, את המאבק, אבל ברור שהוא עדיין היה מוטרד מאוד מההתנהגות.

כְּבָר:
כן. אז אני חושב שכשהוא חזר הביתה באותו לילה, הוא חשב הרבה כי ראיתי אותו באינטרנט באינסטגרם די אחרי. זה היה כאילו ... ראיתי אותו כנראה בערך בשעה 3:00 לפנות בוקר. אז כשנסעתי לשם הוא שבר את זה וזה היה מביך. התחננתי, ואבא שלו היה בביתו. ומכיוון שכמו שאמרתי לך, אבי ואבי-

כריס:
חברים של המשפחה.

כְּבָר:
... קרובים ואנחנו חברים של המשפחה, הוא אמר לאקס שלי שבשבילנו להירגע ולדבר את זה. אבל בזמנו-

כריס:
איזו דינמיקה מרתקת, כי אני-

כְּבָר:
אני יודע.

כריס:
אני חושב שבעצם עזר לך להחזיר אותו כי זה כמו שתמיד-

כְּבָר:
זה היה.

כריס:
... לדבר על תחום השפעה. זה נראה ככה-

כְּבָר:
כן. הם [שיחת רוחב 00:04:40].

כריס:
העובדה שאתה [crosstalk 00:04:40]. ימין. אז הוא נפרד ממך, והאם אתה פשוט סורק באינטרנט ומחפש עצות מיד? או שאתה עושה את השגיאות הקלאסיות של להמשיך להתחנן אליו בחזרה כמה ימים, ומנסה לגלות דרך לגרום לו לחזור אליך?

כְּבָר:
באותו יום שהוא נפרד ממני, התחננתי כחצי שעה בביתו. ואז אבא שלו אמר לי להירגע ולתת לו מקום. אז נתתי לזה כמו שלושה ימים. אני חושב שמצאתי את התוכנית שלך ... כן, גם באותו יום. ראיתי סרטונים ב- YouTube, אבל לא קניתי את התוכנית שלך רק אחרי שלושה שבועות וחצי-

כריס:
אוקיי, אז מצאת לראשונה-

כְּבָר:
... מהפרידה.

כריס:
... אני דרך YouTube. אז ראית את קטעי הווידאו שהוצאתי והיית כמו 'בסדר, אני אוהב את האווירה.' אבל לקח לך להיכנס קצת יותר לעומק לפני שאתה היית כמו, “אני זקוק לעזרה נוספת. מישהו צריך לעזור לי. ” וזה כאשר אתה לוחץ על ההדק, אתה קונה את התוכנית. האם אתה עובר את התוכנית? או שזה אחד מאותם מצבים שבהם נכנסים לקבוצת הפייסבוק ופשוט מכניסים אותה לבד?

כְּבָר:
אוי לא. לא. ניסיתי להיצמד לתוכנית לט '.

כריס:
בסדר. ברור שאתה מחזיר אותו. אבל מה שאני מעוניין בו לא כל כך אם עקבת אחר התוכנית, אני רוצה לראות את כל החריגות שעשית מהתוכנית. אז קח אותי מההתחלה ועד הסוף. מה עשית במוחך כדי לעזור לך להחזיר אותו?

כְּבָר:
בסדר. כי ידעתי את הסיבה שהוא נפרד ממני, שאני רעיל וחסר ביטחון, ויהא יאדה. ובעצם היה לי ... הוא יכול היה לראות שיש לי ... אני מניח שתוכל לומר שיש לי בעיות כעס.

כריס:
הדבר המעניין בעיניי הוא שאני מרגיש שהייתי מוטרד אם גם הייתי בעמדתך. אבל אני יכול גם לראות למה הוא מוטרד מכך שאתה נסער, אולי הוא פשוט רצה לבלות עם החברים שלו. אבל אני מרגיש שאולי אתה כועס יותר כמו, 'בסדר, הוא בסביבה הזו. אולי יש שם עוד בנות שפגעו בו. אני לא רוצה שזה יקרה. אני לא רוצה לרמות אותי. ' האם היה איזשהו סוג של חוסר ביטחון כזה? האם זה היה-

כְּבָר:
אוי לא. לא. זה היה רק ​​בגללנו ... אז האנשים שהוא הסתובב איתם, פגשתי את כולם. כולם חבריו לעבודה. אני חושב שפשוט התעצבנתי בגלל שאני כל כך רגיל אלינו ... אנחנו יחד שנה וחצי. נעים לנו מאוד זה עם זה, והתראינו כל יום. אני חושב שרק ... ותמיד היינו יחד אני מניח. אני חושב שבגלל שהוא לא אמר לי שהוא הולך לבלות עם חבריו, ראיתי את זה באינסטגרם שלו. ואז הייתי כמו, “אוקיי, לא הזמנת אותי. מה לעזאזל?'

כריס:
בסדר. בסדר. אני מבין. אז זה כמעט כמו הפסקה מהנורמה. אתה כמו, 'למה אתה לא

כְּבָר:
כן, די הרבה.

כריס:
... אתה תמיד מזמין אותי, למה אתה לא מזמין אותי עכשיו? ' ואתה מרגיש שאולי יש משהו לא בסדר, וזה פשוט מתפוצץ. אז הגעת לתוכנית, מה אתה עושה בהמשך?

כְּבָר:
אוקיי, אז אני אגיד לך מה עשיתי קצת לפני שנכנסתי לתוכנית. דיברתי עם דודה שלי, אנחנו מאוד קרובים. סיפרתי לה על כל המצב שלי והכל, היא יעצה לי לקבל ייעוץ רק בשביל הכעס שלי אני מניח. בגלל שיש לי רק כמה ... בגלל שההורים שלי התגרשו, אז אני חושב שקצת ... הושפעתי מאוד, אבל לא הבנתי את זה. ואבא שלי קיבל תבנית, אז אני ... ואני גר עם אבא שלי, אז אני חושב שזה התחכך בי ואז זה משפיע על האנשים האחרים בחיי. אז נפרדנו ב -1 ביוני, אבל לא התחלתי את התוכנית עד ה -26 ביוני. מכיוון שבין אותה תקופה שלחתי הודעות SMS לאקס שלי פה ושם על מה שדחה אותו. אז עדיין היינו חברים ברשתות החברתיות לפני שלא נכנסתי לשום קשר. זה היה ב -25 ביוני, שתיתי לשלוח לו הודעות טקסט. ואז הוא חשב שאיבדתי את העלילה, אז הוא חסם אותי. הוא חסם אותי במסנג'ר של פייסבוק, הוא עקב אחרי באינסטגרם, לא ידיד אותי בסנאפצ'אט. אבל-

כריס:
הוא חסם אותך מלא. אז חסמו אותך בטלפון?

כְּבָר:
לא, לא הייתי. לא חסמו אותי טקסט בטלפון, לא חסמו אותי בוואטסאפ. נחסמתי בפייסבוק, אבל הוא לא חסם אותי באינסטגרם ובסנאפצ'אט. אז הייתי קצת כמו, 'אוקיי, מה זה [לא נשמע 00:09:44]?' אז זה היה 25 ביוני. לא התחלתי ליצור קשר ב -26 ביוני ואז ... כן.

כריס:
איך עברה תקופת הקשר שלך? האם הצלחתם לעבור את זה די ללא פגע? או שמא זה היה קרב רק לעבור את אותם הימים המתעלמים?

כְּבָר:
20 הימים הראשונים, ובכן נאבקתי. בכיתי כל לילה. אז אני גם אתן לך קצת על מצבי רק כלכלית כי לשעבר שלי, יש לו ערימות של חסכונות והיו לנו מטרות לקנות בית ביחד וכל זה. ויש לי המון חובות. היה לי חוב בכרטיס אשראי כמו 6,000 דולר אוסטרלי, נכון?

כריס:
בסדר.

כְּבָר:
בשבילו ... אוקיי, זה מה שלא אהבתי. בשבילו זה היה ... הוא מצא כי נושא גדול, אבל העניין הוא שמעולם לא ביקשתי ממנו עזרה או משהו כדי לשלם את כרטיס האשראי שלי. אני חושב שהוא פשוט ראה בזה מכשול לרכוש בית ביחד. אבל העניין הוא שלומדים אותנו, אז זו לא מטרה עד עוד ארבע שנים. אז במהלך NC, אני חושב שהתמודדתי 20 הימים הראשונים כי לא עשיתי כלום בשביל עצמי באמת. זה היה רק ​​בגלל שהתמקדתי בתשלום כרטיס האשראי שלי, אז לא באמת עשיתי כל כך הרבה. זה היה מוזר כי גזרתי הרבה אנשים. אני חושב שהאדם היחיד ששמרתי איתו בקשר רב היה החבר הכי טוב שלי, והייתי עם אחי כל הזמן. הורי, התקרבתי להורי עם אחי. בגלל שהוא והחברה שלו הם נפרדו שבוע אחרי-

כריס:
וואו.

כְּבָר:
... והאקס שלי. ואז אמרתי לאחי להצטרף ל- ERP. אז אחי הצטרף ל- ERP ועברנו את זה די ביחד.

כריס:
וואו.

כְּבָר:
אז הוא די היה הרוק שלי. והסיפור המצחיק, הם חזרו להיות יחד כמו לפני שבועיים.

כריס:
זה די מדהים.

כְּבָר:
זה ERP. כֵּן. אבל הוא לא ממש דבק בזה, אני חושב שהוא לא יצר שום קשר רק במשך שלושה שבועות. בכל מקרה, עוד אודות-

כריס:
אה, זה בסדר. זה בסדר.

כְּבָר:
כֵּן. אז איתי, כן, אני מתמקד בכרטיס האשראי שלי. אז למעשה שילמתי את כרטיס האשראי שלי שהיה 6,000 דולר, שילמתי את זה שישה שבועות אחרי הפרידה.

כריס:
בסדר. נראה לי הכלל אין קשר ... לעתים קרובות תשמע אותי מדבר על בריאות השילוש הקדוש, יחסי עושר.

כְּבָר:
כן.

כריס:
זה נראה לי כמו הדבר הגדול-

כְּבָר:
כן, שמעתי את התוכנית.

כריס:
... שאתה מתמקד בו היה היבט העושר, שהוא כמו, 'אני צריך לצאת מהחוב של כרטיס האשראי הזה.' אז פשוט שילמת את כל העניין לאורך כל התקופה של ללא מגע.

כְּבָר:
לא בטוח. למעשה היו לי ... התחלתי עם 12,000 $ [שיחה חופשית 00:12:56] בתחילת השנה ואז הגעתי לחצי. לאחר מכן-

כריס:
בסדר. זה די טוב בכל זאת.

כְּבָר:
אוסטרליה ... כן. ובאוסטרליה זמן החזרת המס הוא יולי, כך שזה די עזר לי לשלם את זה. ואז אחרי ששילמתי את כרטיס האשראי שלי, הייתי כל כך הרבה יותר טוב. נרשמתי לריקוד מוט, נרשמתי ליוגה אווירית והלכתי יותר לחדר הכושר. וביליתי יותר זמן עם אחי, בכל סוף שבוע היינו משחקים טניס שולחן בפארק או משהו כזה. אז אחרי זה התחלתי להיות בסדר. בכיתי פחות, העסיקתי את עצמי.

כריס:
אז היית אומר שבכל שלב במהלך תקופתך ללא מגע אתה מגיע לנקודה זו מבחינה רגשית בה היית כמו, 'אני לא יודע אם אני רוצה אותו יותר.' או שזה לא היה אפילו בקלפים? די דומה לך, 'לא, אני רוצה להחזיר אותו.'

כְּבָר:
לא. היו לא מעט פעמים שאני לא רוצה שהוא יחזור. זה רק בגלל שחשבתי שאם ... חשבתי בגלל שאנשים ... אז אתה, ERP וכל השאר כל הזמן הזכרו לי שאני צריך לדעת את הערך שלי. ועשיתי זאת ופשוט המשכתי לחשוב לעצמי באותן פעמים שאני לא רוצה שהוא יחזור, הייתי בדיוק כמו, 'היינו אמורים להיות ביחד דרך עבה ודקה והוא איכזב אותי.'

כריס:
אז בשבילך זה כמו, 'אוקיי, הוא לא נמצא בזה כמו שאני הייתי בזה.' ואתה מבחינה רגשית במהלך תקופה זו ללא מגע חושב בשלב מסוים כמו: 'אני לא יודע אם אני רוצה אותו יותר.'

כְּבָר:
כֵּן. הייתי גם מאוד נצמד, אז אני חושב ש [לא נשמע 00:14:58].

כריס:
בסדר. אז כמה זמן תקופת ללא קשר תכננת לעשות?

כְּבָר:
תכננתי ... לפני ההערכה חשבתי שאני אעשה רק 30 יום. אבל אז כשעשיתי את ההערכה הייתי צריך לעשות 45 יום. כן, התוכנית הייתה להישאר לאורך כל 45 הימים. [שיחת דברים 00:15:20].

כריס:
בסדר. אז מה קורה? אני כבר יודע קצת, התראה על ספוילרים, כי היא כתבה את הענק הזה בקבוצת הפייסבוק. אז כמה זמן עשית את זה ללא קשר?

כְּבָר:
41 יום.

כריס:
אוקיי, זה עדיין די הרבה. אז מה זה שגרם לכם לא לנתק קשר מוקדם?

כְּבָר:
זה היה בגלל שאתה יודע איך אמרתי לך שהתחלתי ... האם אמרתי לך שהתחלתי לראות יועץ?

כריס:
כֵּן. אמרת שהלכת ליועץ.

כְּבָר:
כן, אני עדיין הולך. אני עדיין הולך כל שלושה שבועות. אז פשוט סיפרתי ליועץ שלי בערך כמו ... אמרתי לה איך אני מבחינה רגשית, אני משתפר. אבל זה היה בגלל שהאקס שלי יצר איתי קשר ביום 30 וביום 32.

כריס:
אוקיי, אז זה מעניין-

כְּבָר:
כן.

כריס:
זה פיסת מידע מעניינת. אז מה הוא אומר כשהוא יצר איתך קשר באותם הימים?

כְּבָר:
זה מצחיק כי הקשר הראשון שלו היה שיחת טלפון, ולא טקסט. ואני הייתי-

כריס:
בסדר. אז קפץ [crosstalk 00:16:24]. הוא ניגש היישר לשיחת הטלפון.

כְּבָר:
הוא עשה.

כריס:
האם הוא השאיר תא קולי?

כְּבָר:
לא. אז הוא התקשר אליי, השעה הייתה 22:00 בשבת. והייתי כמו, 'מה לעזאזל?' צפיתי בנטפליקס עם אמי ואחי, והיה לי את הטלפון שלי והייתי כמו, 'אמא, הוא מתקשר אליי.' והיא הייתה כמו, 'אל תענה.' אז לא עניתי.

כריס:
בסדר. [crosstalk 00:16:48] 32. אמרת יום 32 הוא-

כְּבָר:
הוא שלח לי הודעה.

כריס:
אז מה הוא מסמס לך?

כְּבָר:
הוא היה כמו, 'היי, מה שלומך?' ואני פשוט כמו-

כריס:
אז המינימום.

כְּבָר:
'אני צריך יותר מזה.' כן, הייתי כמו, 'אני צריך יותר מזה.' אה, גם לא אמרתי לך אבל במהלך ... מאז הפרידה, ירדתי מכל הרשתות החברתיות. המדיה החברתית היחידה שהגעתי אליה-

כריס:
מעניין.

כְּבָר:
... היה פייסבוק עבור ERP, זהו זה.

כריס:
בסדר. אבל לא פרסמת-

כְּבָר:
זהו זה.

כריס:
... כל דבר ברשתות החברתיות, פשוט הלכת-

כְּבָר:
לֹא.

כריס:
… שקט. מעניין.

כְּבָר:
למעשה מחקתי את כל האפליקציות. מחקתי את אינסטגרם, סנאפצ'אט, הכל. פשוט מחקתי את האפליקציות.

כריס:
רק לא לפתות את עצמך. האם זו הייתה החלטה מבצעת מצידך למנוע ממך לאובססיביות לגבי מה שהוא פרסם?

כְּבָר:
כן, נראה לי. בגלל שהייתי ב ... זה היה מוזר כי בכל פעם שהייתי פותח את האפליקציות האלה במהלך הפרידה, הלב שלי היה מישש.

כריס:
בֶּאֱמֶת?

כְּבָר:
אני חושב שבגלל שכל כך דאגתי ממה שראיתי. לא, וגם אני חושב שבגלל השבוע הראשון לפרידה, בדקתי את האינסטגרם שלו. הוא פרסם הרבה. הוא מפרסם את סיפוריו. הוא היה מפרסם הרבה, הוא פרסם כמו 10 סיפורים ביום. ולפני כן הוא כמעט לא פרסם.

כריס:
מוּפרָז. זה כל כך מוגזם.

כְּבָר:
אני יודע. ואז צפיתי באחד הסרטונים שלך, זה שאומר מדוע הם מפרסמים כל כך הרבה? וזה היה בערך לדעתי למלא את החלל ויכולתי לראות אותו. ואני חושב שהוא רצה להראות לי שהוא מסתדר. אבל אז כן, ירדתי. הייתי בדיוק כמו, 'זה כואב יותר מדי.' אז ירדתי. אפילו להיות בפייסבוק גרם לי עצבנות. לא הייתי גולל את הזנת החדשות שלי, פשוט מקליד את סרגל החיפוש 'ERP' ואז פשוט מסתכל על פוסטים חדשים-

כריס:
עבור לקבוצה. בסדר.

כְּבָר:
… או מה שלא יהיה. כן זה זה.

כריס:
הישאר במרחב הבטוח של הקבוצה.

כְּבָר:
כן.

כריס:
הבנת.

כְּבָר:
כן זה זה.

כריס:
זה די מצחיק. אוקיי הוא יוצר איתך קשר עם החובה, 'היי, מה שלומך?' ובסופו של דבר אתה מגיב אליו כעבור 10 ימים.

כְּבָר:
כן.

כריס:
איך אתה מגיב? ומה עומד מאחורי ההחלטה לא לנתק קשר? נכון, זה 41 יום, אז כמעט הצלחתם עד הסוף. אבל מה עומד מאחורי ההחלטה להפר אותה? ובמה אתה מגיב?

כְּבָר:
בסדר. זה היה רק ​​בגלל זה שהוא פנה אלי שיגע אותי. וחשבתי, וגם אחי וחברתי לקרב אוהבים, “למה? מעניין מדוע הוא יוצר איתי קשר? ' אז ביום 41 היה לי פגישת ייעוץ, אז אז סיפרתי ליועץ שלי על ERP ועל כל העניין אין שום כלל קשר. והיא הסכימה עם המכלול ... עם הסיבות לכך, לתת לרגש להתיישב משני הצדדים ולהבריא פחות או יותר ולמצוא את עצמך שוב. אבל אז כשסיפרתי לה על כך שהאקס שלי פנה אלי, היא ... כי אמרתי לה, 'אה, זה משגע אותי. אני לא יודע מה לעשות. מדוע הוא יוצר איתי קשר? הוא חסם אותי כמעט בכל מקום למעט טלפון וטקסט. ' למעשה חשבתי שהוא חסם אותי בטלפון, אבל אז הוא התקשר אלי וסמס לי אישר זאת. בכל מקרה, אז היועץ שלי אמר לי, 'אנשים לא מושיטים יד בלי סיבה, במיוחד גברים.' ואז זה מה שגרם לי לנתק את הקשר שלי.

כריס:
אוקיי, אז היועץ בעצם אומר, 'לא, אתה צריך ...' אז במה אתה משתמש? או מה אתה אומר לו? התקשרת אליו? או שאתה שולח אליו הודעת טקסט? או מה התוכנית שלך?

כְּבָר:
שלחתי הודעת טקסט, אבל זה היה כמו הודעת ERP רגילה. הייתה לי כבר תוכנית אחת, הוו-

כריס:
עניין הסקרנות.

כְּבָר:
... שאלה.

כריס:
דבר הוק.

כְּבָר:
כֵּן. לא עשיתי את זה.

כריס:
בסדר. לא. לא. לא. זה טוב. זה טוב. אז מה היה זה ... כי בעיניי, נראה שזה עניין הוו, אתה לא באמת צריך כי הוא כבר יזם את הקשר. אז מה אמרת בחזרה? האם ענית רק לשאלתו הראשונית כעבור 10 ימים? או שפשוט התחיל שרשור חדש או שיחה חדשה?

כְּבָר:
ובכן, הוא פשוט אמר, 'היי, מה שלומך?' אז הייתי פחות או יותר ... פשוט אמרתי, 'היי, סליחה שלא ענית לך. פשוט הייתי צריך קצת יותר זמן לרפא, ואני מוכן לדבר עכשיו אם אתה מוכן לדבר. היית רוצה להתעדכן? '

כריס:
וואו. בסדר.

כְּבָר:
כֵּן. די הרבה.

כריס:
הלכת ישר לזה. זה מעניין. בסדר. אז בעצם ... עשית משהו מעניין, שהוא תווית השקט המביך הזה. בגלל שהוא שולח את הודעת הטקסט ביום 32, ואז אתה מגיב אליו ביום 41. אז זה אומר שכמעט ... עבר קצת יותר משבוע וברור שהשאלה מספר אחת תהיה לו אם תגיב להודעת הטקסט ההיא הוא כמו, 'ובכן, איפה לעזאזל היית?' אבל נראה שניתקת את זה באופן מיידי על ידי כך שאתה אומר בעצם כמו, 'היי, אני מצטער, לקח כל כך הרבה זמן להגיב. בוא נתעדכן.' עכשיו, בדרך כלל אנחנו לא ממליצים ללכת ככה נכון. בדרך כלל אתה מנסה-

כְּבָר:
כן אני יודע.

כריס:
.... לבנות קצת זיקה. אבל זה נראה שהסתדר בשבילך. אז האם זה קצת מפחיד אותו? או שהוא עוטף את ההזדמנות הזו לראות אותך באופן אישי?

כְּבָר:
ובכן, אחרי זה ... אוקיי, אז אני רק אשים לך את המחשבות שלי למה שלחתי את זה, זה פשוט בגלל שהרגשתי שהיועץ שלי דומה לי, 'אה, אתה צריך להיות אמיתי אם אתה באמת רוצה לתקן את הקשר איתו.' אז זה מה שעשיתי. וזה דבר מצחיק, הוא הגיב תוך 10 דקות והוא היה כל כך חיובי. הוא היה כמו, 'כן-

כריס:
כך שלמעשה אין קשר באמת השפיע עליו.

כְּבָר:
זה היה. זה היה. אני יכול להגיד לך מה ... אני מניח שהולכנו למה שקורה כשנפגש. הוא די אמר, 'אה, היי, זה בסדר.' אני מנסה לחשוב כי אני לא יכול לגלול עד להודעה, אבל הוא די אמר, 'אוי היי, זה בסדר. אני פשוט עסוק כרגע בבית הספר וזה זמן ההערכה, האם נוכל להתעדכן בעוד שלושה שבועות? ' הייתי כמו-

כריס:
וואו.

כְּבָר:
'כן.' ואז הוא היה כמו, 'איך העבודה והכל?' ואז הגבתי. אמרתי לו, 'כן, זה בסדר. אני יודע שאתה עסוק בלימודים. בכל פעם שאתה חופשי מהערכות זה בסדר. ' ואז כששאל אותי, 'איך העבודה והכל?' נכנסתי ישר כי אני יודע שכרטיס האשראי שלי הטריד אותו. הייתי כמוהו, 'אה כן, אני טוב. העבודה טובה. שילמתי את כרטיס האשראי שלי לפני שלושה שבועות. ' ואז הוא לא השיב עד שלושה ימים אחרי כי היו לו הערכות. אבל כן, דאגתי כשהוא לא הגיב. חשבתי שזה גרם לו לחשוב כי אני מניח שהוכחתי שהוא טעה. הוא חשב שאני אספר שם לנצח. ואז הוא ענה לי להודעת הטקסט ההיא שלושה ימים אחר כך, זה היה יום ראשון ואני כל כך התרגשתי. מכיוון שהמסר שלו היה ... הודעת הטקסט הראשונה שלו באותו יום הייתה ארוכה מאוד. הוא דיבר על ... הוא אמר, 'הו, היי מצטער על התשובה המאוחרת. היה לי שבוע קדחתני. ” וזה היה מצחיק כי הוא לומד קולנוע וטלוויזיה.

כְּבָר:
אז הוא סיפר לי על הערכתו, והוא נתן לי את הצהרת התזה והכל, ואני בדיוק כמו ... הראיתי לאחי, הייתי כמו, 'זה הרבה מאמץ. וזהו [שיחה חופשית 00:25:02]. ' זה היה ... כן. זה היה כל כך מילולי, כמו 'וואו, הוא באמת איבד אותי.' ואז התרגשתי וניסיתי לא להראות שאני מתרגש, אז עניתי שעתיים אחר כך.

כריס:
אוקיי, אז יש לך קצת-

כְּבָר:
ואז ... כן.

כריס:
... שליטה מסוימת. וואו.

כְּבָר:
כֵּן. אז הגבתי שעתיים אחר כך, ואז הוא ניסה להשיב לי. הוא הגיב ... אז די שלחנו הודעות SMS באותו יום. הוא הגיב לי. הוא ענה לי אחרי שעה. אז אז בחמשת הטקסטים הבאים היה פער של שעה מכל אחד מאיתנו. ואז אני חושב שכשזה הגיע לשעה 18:00, שש בערב, לקח לו 10 דקות ליישם.

כריס:
אוקיי, אז זה היה בדיוק כמו-

כְּבָר:
והייתי לוקח חצי שעה.

כריס:
זה בערך כמו-

כְּבָר:
זה היה יום טוב.

כריס:
זה היה כמו חזרה למצב נורמלי. אתה חוזר לאט לאט-

כְּבָר:
סוג של, כן.

כריס:
... לשגרת המסרונים ההיא. אז אני סקרן. אז הוא אומר, 'אני לא יכול לראות אותך במשך שלושה שבועות.' האם בסופו של דבר נפגשתם מוקדם יותר מ [שיחה מוחלטת 00:26:02]?

כְּבָר:
נפגשנו ... אז כשהוא אמר שלושה שבועות, בסופו של דבר נפגשנו חמישה ימים אחר כך.

כריס:
אוקיי, אז זה בעצם היה BS על ידו. הוא מנסה לשחק מגניב, בעצם זה מה שהיה.

כְּבָר:
כֵּן. אז בגלל שהתחלתי להרגיש בסדר עכשיו, התחלתי לפרסם שוב בחברתיות שלי. ואז אתה יודע איך לקחתי ריקודים על מוט, פרסמתי כמו סרטון קצר והוא ראה את זה.

כריס:
אוקיי, ככה אז הוא רוצה להוציא אותך. זה מצחיק.

כְּבָר:
אני חושב שזה היה כרטיס האשראי שבאמת הדהים אותו.

כריס:
אני חושב שזה לא היה רק ​​כרטיס אשראי, אני חושב שזה היה וכל האמור לעיל, זה

כְּבָר:
הכל.

כריס:
כל הדברים האלה שפשוט מתאימים ופשוט יוצרים את הקוקטייל המושלם. אז בעצם, פשוט דיברת איתו במשך חמישה ימים והוא כאילו, 'היי.' אז מי מנהל משא ומתן? זה הוא אומר 'היי, אני צריך לראות אותך.'?

כְּבָר:
הוא היה כמוני ... אה, אני אגיד לך, שכחתי לספר לך. פשוט הרגשתי שכשהיינו בקשר הישן שלנו, לא היו לי תחביבים. לא היו לי תחביבים כלשהם, כי היינו ביחד כל הזמן. וזה היה פחות או יותר הוא היה כל עולמי. אבל אז בסופו של דבר לקחתי שלושה תחביבים כשנפרדנו. ואני עדיין עושה את זה עכשיו, וזה טוב.

כריס:
כן זה טוב.

כְּבָר:
אז אני מקפיד להיות UG.

כריס:
בסדר. זה טוב.

כְּבָר:
אז אחרי שהוא ראה את הסרטון שלי בריקוד על מוט, הוא העביר לי הודעות. הוא היה כמו, 'אה, היי, אתה חופשי? אין לי עבודה היום. בדיוק סיימתי את בית הספר. ” ואז הייתי כמו, 'וואו, בסדר.'

כריס:
וואו. אז הוא רואה את סרטון ריקוד המוט וזה כמו תגובה מיידית.

כְּבָר:
כן.

כריס:
בסדר. וואו.

כְּבָר:
אבל למעשה, אז ... אז הוא אמר את זה. הוא היה כמו, 'היי, אתה חופשי? אין לי עבודה היום. בדיוק סיימתי את בית הספר. ” הוא אמר לי שהוא רוצה להראות לי את הפרויקטים שלו להערכות שלו כי הוא עושה קולנוע וטלוויזיה כמו שאמרתי.

כריס:
כֵּן. אני מתכוון, אתה צריך לגרום לזה להישמע-

כְּבָר:
אני לא יודע [שיחה חופשית 00:28:04].

כריס:
כן, נראה לי שזה כאילו מתחיל להיות לו חם ומוטרד מסרטון הריקודים על המוט והוא כאילו, 'אה, אני חייב לראות אותה עכשיו, אבל אני צריך לגרום לזה להישמע שזה לא הולך להיות על זה.' אז הוא כמו, 'ובכן, בוא תסתכל על ההערכה שלי.' אז ברור שאתה הולך, נכון?

כְּבָר:
כֵּן.

כריס:
אתה הולך לראות אותו ואיך האינטראקציה הזו עובדת?

כְּבָר:
אה בסדר. ובכן, בעצם בגלל שאני מאוד ... הייתי רוצה לקרוא לעצמי תולעת ספרים רגע לפני שאכנס לזה עם הפגישה שוב. אז כששאל אותי אם אני יכול לראות אותו כי הוא צריך עזרה גם הוא, הוא רק רצה עצות כי הוא לא ממש חזק עם מאמרים. אז אמרתי לו, 'אני יכול לתת לך עצות אם אתה רוצה.' והוא היה כמו, “אה, זה מה שתמיד הערצתי אותך. אתה כל כך טוב מבחינה לימודית. ' בלה בלה בלה. בכל מקרה, אז המפגש הייתי הלה עצבני. בגלל שאני גר עם אבא שלי, אמרתי לאבא שלי שאני הולך לבלות עם אחי כי אני לא רוצה שהוא יידע. לא רציתי שאף אחד אחר ידע. בכל מקרה, אז הגעתי לשם. ניסיתי להיראות במיטבי, אבל זה היה רק ​​בבית שלו, אז זה היה פשוט לא לבוש מדי.

כְּבָר:
אבל מה שדהים אותי באמת היה שהפתעתי את עצמי כי ציפיתי לרצות אותו כל כך בחזרה, וציפיתי שרגשותיי יהיו כל כך חזקים בשבילו. אבל כשראיתי אותו, זה לא הרגיש חזק כמו שציפיתי שיהיה. אז אני חושב-

כריס:
אה, זה מדהים. זה ממש מעניין שאתה אומר את זה. לא. לא. מה שבאמת מעניין בזה מאז שאני עושה את הראיונות האלה, האנשים שקיבלו את האקסים שלהם מרגישים באותה צורה מדויקת. ואני חושב שזה קשור לאופן בו הם מנצלים את זמנם ללא מגע.

כְּבָר:
כן זה היה. אני חושב-

כריס:
ואני מרגיש כמו-

כְּבָר:
כֵּן. סליחה, קדימה. לא. לא. בסדר, אז אני פשוט אגיד את זה. אני חושב שזו החברה שהתגעגעתי אליה. אני חושב שאמרת את זה גם באחד הספרים שלך, כי אני חושב שקניתי ממך הכל. זו הייתה החברה שהתגעגעתי אליה, לא הוא. אז ראיתי את זה כשראיתי אותו.

כריס:
[crosstalk 00:30:27] התרגלת כל כך לשגרה ההיא. ואז פשוט [שיחת דברים 00:30:31] רחוק יום אחד.

כְּבָר:
כֵּן. ואז התרגלתי להיות לבד ואז אני רואה אותו שוב.

כריס:
אז ראית אותו שוב, ללא ספק. ואתה מגיע לשם ואתה בדיוק כמו, 'וואו. אני עדיין אוהב את האדם הזה, אבל ציפיתי להיחלש בברכיים ולהתעלף או משהו כזה. אבל זה לא קרה ובכלל. '

כְּבָר:
כֵּן. אתה צודק, זה לא קרה.

כריס:
אז אתה כמעט מפתיע את עצמך. עכשיו, אתה מגיע לשם-

כְּבָר:
כן, הייתי ממש המום ואז משהו אחר שהוא אמר ... ואז הוא אמר משהו אחר שהרתיע אותי. הייתי כמו לרגע, לא רציתי שהוא יחזור. אבל בכל מקרה, אז אני אגיד לך מה קרה.

כריס:
כן, לרגע.

כְּבָר:
כן. בסדר. כשהגעתי לשם, אמא שלו בכתה כשראתה אותי. היא הייתה כמו 'כל כך התגעגעתי אליך.' הייתי כמו 'חרא קדוש.' היא בכתה, הייתי כמו, 'וואו.'

כריס:
אז זה עוזר להיות לפעמים את תחום ההשפעה הזה עליכם.

כְּבָר:
כן זה כן. ואז אני חושב שאבא שלו היה תנומה, אבל ההורים שלו היו אז בבית. זה היה כמו שלוש אחר הצהריים. אביו ישן תנומה. ואז הייתי רק בחדר של האקסית שלי. הוא למעשה הראה לי את הערכתו, הוא הראה לי שני סרטונים. אז הוא הראה לי את זה. ואז אבא שלו התעורר בדיוק כשאנחנו הולכים לטייל, ואבא שלו חיבק גם אותי והיה כמוני, 'התגעגעתי אליך כל כך.' הייתי כמו 'וואו'. הייתי כמו, 'אלוהים אדירים, הם באמת במעגל ההשפעה שלי.' בכל מקרה, בסרטונים שלך ובתוכנית ה- ERP אתה מדבר על לא לדבר על הפרידה כשנפגשים לראשונה, נכון?

כריס:
ימין.

כְּבָר:
אז היה לי את זה בראש, אבל האקס שלי הלך. הוא דיבר כל כך הרבה על הפרידה, הייתי כמו, 'אוי אלוהים. מה לעזאזל?' בגלל שאמרתי, הייתי כמו עצמי, “חשבתי שהוא רוצה לדבר על ההערכה שלו. למה הוא כל כך מדבר על הפרידה? '

כריס:
ובכן, זה בגלל שההערכות לא היו הסיבה האמיתית שהוא רצה לראות אותך ברור. זה היה רק ​​תירוץ.

כְּבָר:
כן אני מניח. ובכן, לא חשבתי את זה. במוחי הייתי בדיוק כמו, “בסדר, תהיה UG. אל תדבר בכלל על הפרידה. ' ואז הלכנו לפארק הסמוך לביתו ודיברנו כשעה. זה היה די ארוך. אז היה לנו את השיחה, הוא דיבר כל כך הרבה על הפרידה. כמה דברים שמרתיעים אותי כל כך. הדבר הראשון, הוא דיבר על איך שהוא מרגיש שהוא הקורבן במערכת היחסים הישנה שלנו.

כריס:
לימדתי ... ראה, אני אומר את זה כל הזמן בסרטונים, לא? אמרתי כמו, 'למרות שהם אלה שנפרדו ממך, הם יקריבו את המנטליות [שיחת דברים 00:33:29].'

כְּבָר:
כן. כֵּן. אז נזכרתי בזה. לא הגבתי.

כריס:
[crosstalk 00:33:33] כמעט. אז לא אהבת את זה, אז זה דוחה אותך. מה עוד דוחה אותך?

כְּבָר:
ואז הוא אמר ... בגלל שהוא שאל אותי, הוא היה כמוני, 'אה, אתה יודע מה?' אני חושב שהסיבה שבגללה הייתי אובססיבי לרצות אותו כל כך בחזרה היא כי אפילו לא יצאתי לדייט אחד בלי שום קשר.

כריס:
בסדר. אז אני קצת מקבל את זה [crosstalk 00:33:53] זה הולך.

כְּבָר:
פחדתי והרגשתי שאני לא מוכן.

כריס:
בסדר. אז אני מנחש שהוא יצא למספר דייטים עם כמה בנות?

כְּבָר:
כֵּן. אז הוא שאל אותי. הוא היה כמוני-

כריס:
האם יש לך [שיחת רוחב 00:34:08].

הצהרות חיוביות לביטוי

כְּבָר:
'אתה יוצא עם מישהו?'

כריס:
ימין.

כְּבָר:
כן, הוא היה כמו, 'אתה רואה מישהו?' הייתי כמו, 'לא, לא הייתי ביום אחד.' הרגשתי שאני צריך [לא נשמע 00:34:15].

כריס:
סביר להניח שאתה באמת צריך לצאת לדייט, גם אם [שיחה מוחלטת 00:34:20].

כְּבָר:
כן אני יודע.

כריס:
בסדר. לאחר מכן-

כְּבָר:
ואז-

כריס:
... הוא אמר שהיה כמה דייטים?

כְּבָר:
לא רציתי לשאול אותו כי לא רציתי לדעת כי אני [crosstalk 00:34:34].

כריס:
לא רצית להיות גם אותה בחורה.

כְּבָר:
כן. כי הוא הכיר אותי כפסיכו. את הדברים הכי קטנים, הייתי מפוצץ. בכל מקרה. אז שאלתי אותו, 'אתה רואה מישהו?' ואז הוא היה כמו, 'כן.' והייתי כמו 'חרא'.

כריס:
אה, זה אומר מערכת יחסים עם מישהו?

כְּבָר:
לא. לא, רק לראות.

כריס:
אוקיי, אז הוא פשוט יצא למספר דייטים.

כְּבָר:
די [שיחה חופשית 00:35:00]. כן, הוא המשיך כמה ימים עם הילדה הזו. בכל מקרה, אז זה דוחה אותי. הייתי כמו, “אני כבר לא רוצה שהוא יחזור. אני לא [לא נשמע 00:35:06]. '

כריס:
אבל זה עובד לטובתך, עם המנטליות הזו, אני חושב. בגלל שזה מפיל אותו מהכן, אתה יודע?

כְּבָר:
כֵּן. אבל בגלל שהוא הכיר אותי כשהגבתי לכל דבר. שמרתי על קור רוח, פשוט עמדתי שם. הייתי כמו, 'אה, בסדר.' והוא היה ממש המום. הוא היה ממש המום. אז הוא אמר לי את זה ואז שאלתי אותו, 'כמה זמן אתה רואה את הילדה הזאת?' הוא היה כמו, 'חודשיים.' והייתי כמו, 'נפרדו רק חודשיים וחצי, זה היה ממש מהיר.' כן, זה היה ממש מהיר. ואני בדיוק כמו, 'מה לעזאזל?' בראש השתגעתי. הייתי כמו, 'איך לעזאזל עברת כל כך מהר?' אבל בחוץ שלי הייתי פשוט שקט והוא הביט בי כמו ... הוא היה כמו, 'אה.' יכולתי לראות שהוא מבולבל שאני לא מגיב כי בדרך כלל הייתי מגיב. אבל אז נזכרתי שאני UG, שמור על קור רוח.

כריס:
כֵּן. התנהגת נכון. התנהגת נכון.

כְּבָר:
זה מה שעשיתי. זה מה שעשיתי.

כריס:
אז מה קורה אחר כך?

כְּבָר:
אז אז, דיברנו, התחלנו להסתובב בין הבלוקים. אז אז הוא היה כמוני, 'אה, באמת הזעזעת אותי.' הייתי כמו, 'למה?' ואז הוא היה כמו, 'אתה נראה כמו אדם אחר לגמרי.' הייתי כמו, 'אה, תודה.' ואז חייכתי. ואז אתה יודע מה, כריס? נתתי לו לעשות את כל הדיבורים כמעט כל היום, לא -

כריס:
זה מה שאתה אמור לעשות. כֵּן.

כְּבָר:
אני זוכר לקראת סוף ה- ERP, תן לו להוביל. אז זה מה שעשיתי, נתתי לו להוביל. הקשבתי המון והוא כל כך דיבר. אז כולנו הסתובבנו בבלוק. ואז הוא היה כמוני, 'אה, אני עדיין אוהב אותך.' הייתי כמו, 'אה, נכון?' ואז הוא היה כמו, 'כן.'

כריס:
אז הוא רואה מישהו באופן רופף בשלב זה?

כְּבָר:
כן.

כריס:
ובכן, אני מניח שאלה סוג של היכרויות אבל לא ממש. הם נמצאים בטריטוריה האפורה ההיא.

כְּבָר:
כֵּן. הם לא בקשר. הם לא היו בקשר, אף אחד לא ידע עליה הוא אמר לי.

כריס:
בסדר. אז זו הייתה רק איזו בחורה שהוא לקח לדייטים, אבל-

כְּבָר:
אה, הוריו הכירו אותה. אבל, זהו. רק הוריו.

כריס:
אז בשלב זה, הוא עדיין רואה את הילדה הזו מבחינה טכנית אז?

כְּבָר:
כן, אבל הוא אמר לי שהפעם האחרונה שהוא ראה אותה הייתה כמו שלושה שבועות. אז זה היה לפני שלושה שבועות.

כריס:
בסדר. אז עבר זמן.

כְּבָר:
[קריאה לשעה 00:37:48] תוך כדי. נראה שהוא פשוט השתעמם מזה. זה היה כמו הריבאונד האופייני.

כריס:
לא, הוא התעסק בבית הספר. זה [לא נשמע 00:37:52]. הוא התעסק בבית הספר.

כְּבָר:
הו זה גם מעניין, כי הוא היה עסוק בלימודים והוא התחיל להגיע אליך, והוא-

כריס:
כן, כי הוא אמר-

כְּבָר:
הוא ראה אותך חמישה ימים אחר כך, למרות שהוא עדיין היה עסוק בלימודים. כן, אז אני אגיד לך את זה. היום שהוא נפרד ממני היה יום לפני יום הלימודים הראשון שלו. הוא אמר לי את היום ... ביום שהוא נפרד ממני הוא אמר לי, 'אני הולך ללמוד, אני לא רוצה שום הסחות דעת.'

כריס:
אוקיי, אז זה גורם [crosstalk 00:38:26]. אבל אני מרגיש שזו לא הסיבה האמיתית שהוא נפרד ממך, אני מרגיש שזה התירוץ כמו, 'אה, אולי יחזיק אותה.' אוקיי, אז הוא אומר, 'אני עדיין אוהב אותך.' בפעם הראשונה שאתה נפגש, אתה הולך. והוא התנהל בדרך מגושמת מאוד. אז הוא בעצם אומר, 'אני הקורבן. אה כן, יצאתי עם הגוזל הזה אבל אני עדיין אוהב אותך. ” אז זה כמעט כמו-

כְּבָר:
כן. [לא נשמע 00:38:51]. הייתי כמו, 'האם הבחור הזה משחק איתי משחקים?' בגלל זה הרגשתי שאני כבר לא רוצה אותו בחזרה כי הרגשתי שמגיע לי טוב יותר, כי אני יודע את הערך שלי.

כריס:
בסדר. בסדר. אז מה אתה עושה כשהוא אומר שהוא אוהב אותך? איך אתה מגיב לזה?

כְּבָר:
הייתי בדיוק כמו, 'אה, בסדר.' ואז הוא אמר, 'אה, ההורים שלי אוהבים אותך זה בונוס.' ו ... מה עוד אמר? כי הוא דיבר על זה ועל הוריו. ואז הוא אמר את זה, כמו, 'חשבתי שאוכל לעבור את הלימודים לבד, אבל הבנתי שאני לא יכול.' אבל אז הרגשתי ככה גם דוחה אותי כי הרגשתי שאולי הוא רק רוצה לחזור איתי רק לבית הספר [שיחה 00:39:37].

כריס:
אה, אתה מודאג. זה כמו, 'זהו זה.'

כְּבָר:
כן, זה מה שחשבתי. זה מה שחשבתי.

כריס:
אז איך אתה פיזית-

כְּבָר:
ואז-

כריס:
... או להגיב לו בעל פה באומרו, 'אני אוהב אותך.' זה מהיר?

כְּבָר:
ואז-

כריס:
מה אתה מה אתה אומר לזה? אתה אומר לזה משהו? האם אתה פשוט מתעלם מזה כאילו זה לא קרה?

כְּבָר:
אוקיי, אז הוא גם אמר, 'אני רוצה לגרום לזה לעבוד.' אז הייתי כמו, 'כן, גם אני רוצה לגרום לזה לעבוד.'

כריס:
אז הוא פשוט ביקש ממך בחזרה שם.

כְּבָר:
כן, פחות או יותר. די הרבה.

כריס:
אבל הוא עשה בצורה הכי מגושמת, מוזרה שאפשר. אז הוא-

כְּבָר:
טיילנו ברחוב.

כריס:
אז הוא אומר, 'אני ממש נסער כי פגעת בי מאוד, אני הקורבן.

כְּבָר:
ממ-הממ (חיובי).

כריס:
אה כן, אגב, אני יוצאת עם הבחורה הזו כבר שלושה חודשים אחרי שנפרדנו. אה כן, אגב, אני אוהב אותך. אה כן, אגב, חשבתי שאוכל לעבור את הלימודים לבד בלעדיך, אבל אני לא יכול. ' מה שנותן לך את כל הרגשות הסותרים האלה מכיוון שאתה כמו, מספר 1, 'אתה לא הקורבן.' מספר שתיים הוא כמו, 'איך אתה מעז להתחיל לצאת עם הבחור הזה או הבחורה הזאת.' ובכן, אני מקווה שזה לא בחור. ומספר שלוש הוא כמו, 'טוב, אתה רק מבקש ממני בחזרה כי אתה רוצה שעזרתי תעבור את בית הספר?' אבל נראה שלמרות כל זה היית כמו 'בסדר, אני אקח את זה.'

כְּבָר:
כן, אבל אז שנינו הסכמנו לקחת את זה לאט. אז אז הייתי כמו, 'אוקיי, ניקח את זה כך.' זה היה טוב. ואז אמרתי לו-

כריס:
האם אי פעם שאלת אותו קצת על המנטליות שלו בזמן שאתה עושה את הכלל ללא מגע?

כְּבָר:
אה, כן. אלוהים אדירים. כן עשיתי. אני עשיתי. הייתי כמוהו, 'היי, אז ...' אוקיי. שאלתי אותו. אמרתי לו, 'למה התקשרת אליי?' כי זכור שזו הייתה הראשונה שלו [שיחת-שיחה 00:41:22], הושטת ידו. ואז הוא היה כמוני, 'למעשה הייתי תקוע במשימה והייתי זקוק לעזרתך.' אז זה מה שתרם לי לחשוב-

כריס:
האם אתה חושב שזה נכון? האם אתה חושב שזה היה פשוט גאה מכדי להודות כמו, 'רק רציתי לדבר איתך.' אז הוא מעלה תירוץ [crosstalk 00:41:42]?

כְּבָר:
לא, אני חושב שהוא היה אני די אמיתי מכיוון שכשחזרנו יחד, עזרתי לו באחת המטלות שלו. יכולתי לראות אותו נאבק. אז אני חושב שזה היה אמיתי.

כריס:
בסדר. נשמע כמו-

כְּבָר:
ואז שאלתי אותו-

כריס:
... אתה צריך אותי ליוצר קולנוע.

כְּבָר:
ימין. זו רק התיאוריה שהוא נאבק בה. אבל בכל מקרה. ואז אמרתי ששאלתי אותו על הטקסט. אמרתי, 'למה שלחת לי הודעה, 'היי, מה שלומך?'' ואז ... אוקיי, אז לא אמרתי לך את זה. ארבעה ימים לאחר הפרידה, השארתי את מחוות הצער הגדולה הזו על סף דלתו.

כריס:
אוקיי, אז עשית את הקלאסיקה כמו, 'אני הולך לקנות את אהבתו בחזרה עם מתנה ענקית.

כְּבָר:
כן, פחות או יותר.

כריס:
זה הולך [שיחה חופשית 00:42:26]. '

כְּבָר:
זה היה ארבעה ימים לאחר הפרידה. אז השארתי פתק. דיברתי כל כך הרבה, אני אגיד לך מה הורדתי בעצם. אז הורדתי משחק פלייסטיישן, אבל-

כריס:
מה ... תחכה. אתה לא נהיה כל כך קל. איזה משחק פלייסטיישן בדיוק?

כְּבָר:
הו, GTA 5.

כריס:
אה, זה טוב. קניתי את המשחק הזה לפני כמה שנים אחרי שלא שיחקתי את זה, ואני פשוט דבקתי בטלוויזיה ששיחקה את המשחק הזה ישר [לא נשמע 00:42:54]. כמו, 'זה כל כך מגניב.' אבל כמובן, אתה עושה את הדברים הכי ערמומיים במשחק הזה. אז בכל מקרה, [crosstalk 00:43:02] אתה קונה לו משחק פלייסטיישן, מה עוד?

כְּבָר:
פיצה, סופגניות, ורד, קופסת שומן, ומכתב. אז היו שישה דברים.

כריס:
קדוש ... אוי אלוהים. זה הרבה דברים.

כְּבָר:
כן, אבל אז הייתי בדיוק כמו שזה הולך להיות הדבר האחרון ממני. לא החזרתי שום דבר מהדברים שלו, זה היה הדבר האחרון ממני. זה היה הדבר האחרון ממני.

כריס:
בסדר. זה צריך לפגוע בכך ששלחת את כל הדברים האלה והוא לא אמר על זה כלום עד 30 יום אחר כך.

כְּבָר:
כֵּן. לא, כי היה לי גם מכתב וכתבתי שם המון. אז אני אגיד לך שאני חושב שהדבר היחיד ש ... אז אתה יודע איך הוא מסמס. אז במכתב אמרתי לו, 'אה, אני צריך לשלם את כרטיס האשראי שלי עד אוגוסט.' ואז שאלתי אותו ... ואז כשנפגשנו שאלתי אותו, 'מה כוונתך מאחורי זה?' הוא היה כמו ... כי הוא העביר לי הודעות בסוף יולי. ואז הוא היה כמוני, 'אה כן, רק נזכרתי במה שכתבת במכתב שלך על כרטיס האשראי שלך על כך ששילמת אותו עד אוגוסט. רק רציתי לראות אם-

כריס:
או זה מעניין.

כְּבָר:
... הצלחת להשיג זאת. ' אז זה אומר לי שהוא קרא את המכתב כי אני באמת ציפיתי שהוא לא יקרא אותו, אבל הוא קרא אותו. ומכיוון שלא עשיתי ... כמו כשהוא שלח לי הודעה זו, התייעצתי עם קבוצת ה- ERP ואז הם אמרו לי שלא. אז היה כל כך קשה להתנגד, אבל לא הגבתי. אז כשסיפרתי לו על כרטיס האשראי, הוא אמר לי שהוכחתי שהוא טועה. אז גם ... סליחה. כשנפגשנו שוב לאחר שסיפר לי את כל הדברים עליו הוא עדיין אוהב אותי, הוא ראה בחורה אחרת, ובלה, בלה, בלה. הוא אמר לי, 'אה, הוכחת אותי שטעיתי, שינית כל כך הרבה. שילמת את כרטיס האשראי שלך, ועכשיו אתה עושה ריקודים על מוט, ויוגה אווירית, וכל הדברים האלה. זה כאילו שאתה אדם אחר לגמרי. ' אה, וגם בגלל שאתה יודע איך אמרתי לך שירדתי מהמדיה החברתית. ירדתי לגמרי מהרשתות החברתיות, קראתי כ -10 ספרים בלי שום קשר. והוא היה גאה בשבילי. הוא למעשה אמר לי, 'אני ממש שמח וגאה בך על מה שהשגת.'

כְּבָר:
בכל מקרה. עם, 'היי, מה שלומך?' טקסט, הוא אמר לי, 'כשלא הגבת חשבתי שמצאת מישהו אחר ועברת הלאה.' זה מה שהוא אמר לי. [שיחת-פנים 00:45:39].

כריס:
אז כאשר אכן הגבת, בגלל זה הוא הגיב כל כך מהר. הוא כמו, 'אה-

כְּבָר:
כן אני חושב כך.

כריס:
אוקיי, זה מעניין. כשאתה מסתכל אחורה על הניסיון שלך על איך הכל עובד להחזיר אותו וכל דבר כזה, מה אתה מרגיש היה העצה החשובה ביותר שקיבלת שהועילה ביותר?

כְּבָר:
להיות UG, ולהישאר בשום קשר, הם היו.

כריס:
בסדר. אז הקטע ללא קשר, ציינת שבאמת לא עשית יותר מדי במשך 25, 30 הימים הראשונים מלבד התמקדות רק בהשבת חוב כרטיס האשראי.

כְּבָר:
כֵּן. ואז אחרי זה הייתי בסדר.

כריס:
אחרי זה, נכנסת יותר לעניין של סוג התחביב שבו הזכרת את היוגה, שיעורי ריקוד מוט, דברים כאלה. האם היה עוד משהו שעשית במהלך שום קשר שאתה אולי לא מזכיר שהרגשת שחשוב באמת לעבור את זה?

כְּבָר:
ספרי קריאה. קראתי הרבה ספרים, קראתי 10 ספרים.

כריס:
נשמע כאילו אתה מטפח גם את דעתך. [קריאה לשעה 00:46:44].

כְּבָר:
כֵּן. ולרדת מהמדיה החברתית היה ... גם הגמילה החברתית הזו הייתה ממש טובה. הרגשתי שכשחזרתי למדיה החברתית, הייתי כמו, “זה מרגיש ממש מוזר. אני לא רוצה לחזור לרשת. ' בגלל שהרגשתי שאני מתחזק לבד, לא הייתי צריך-

כריס:
אתה לא רוצה שזה יחליש אותך.

כְּבָר:
… האינטרנט. כֵּן.

כריס:
כֵּן. יש מערכת יחסים מעניינת שיש לנו ברשתות החברתיות אם אתה חושב על זה, זה כמעט ממכר. אנחנו ממשיכים שם להסתכל על חייהם של אנשים אחרים ולראות מה קורה, אבל זה מונע מאיתנו לחיות את חיינו אם אתה חושב על זה. אז על ידי חיתוך כל זה, הצלחת להתמקד לחלוטין בעצמך, אולי למצוא כמה תשוקות שלא היו לך קודם. מכיוון שזה נראה כמו בעיה גדולה של מערכת היחסים שלך האם היית עטוף בו יותר מדי ולא הייתה לך שום סוג של עצמאות לבד.

כְּבָר:
כן. כן. איבדתי את עצמי בזוגיות. אני עשיתי.

כריס:
ואיך הדברים מתנהלים עכשיו? כמה זמן חזרתם ביחד? נראה שחזרתם יחד ב -9 באוגוסט, אז אתם-

כְּבָר:
לא, קיבלנו ... אז כמעט חודש אנחנו ממש טובים. אנחנו ממש טובים. האם אתה רוצה לדעת מה קרה עם הילדה השנייה? זה שהוא היה-

כריס:
אשמח לדעת מה קרה עם הילדה האחרת. אז האם היא השתגעה כשניסתה להחזיר אותו בחזרה?

כְּבָר:
אוי לא. למעשה ציפיתי לכך. חשבתי שהיא הולכת להילחם בשבילו.

כריס:
ימין. חשבת שאתה נכנס לקרב אגרופים איתה ברחוב או משהו כזה.

כְּבָר:
זה מה שחשבתי. אז אמרתי לו ביום שנפגשנו, אמרתי, 'מה אתה הולך לעשות עם הבחורה שאתה רואה?' והוא היה כמו, “אה, זה ממש איטי וזה עדיין ימים מוקדמים. אני אסיים את זה איתה. ' ואז אמרתי לו, 'מתי אתה בסופו של דבר איתה?' הוא היה כמו 'הלילה'. אז ראיתי אותו למחרת ... כן. אז ראיתי אותו למחרת ואז אמרתי, 'אה ...' הוא היה כמוני, 'אמרת לאבא שלך?' הייתי כמו, “לא. סיימת את זה עם הילדה? ' כי אמרתי לו, 'אני אגיד להורים שלי כשתסיים את זה עם הילדה.' ואז הוא הראה לי את הודעת הטקסט. אז למעשה, ביום שנפגשנו, הילדה שלחה לו הודעה, היא אמרה, 'היי, אני יודעת ששנינו עסוקים, אבל לא ענית לי ועברו כבר יותר מ 24 שעות.'

כְּבָר:
אז אז מהטקסט הזה, יכולתי לראות שהוא מנסה להגיע אלי, אולי זה סטה ממנו לראות אותה קצת. ואז מה באמת ... ממש נגעה לי הודעת הטקסט שהוא שלח לה. הוא אמר לה-

כריס:
זה מעניין [שיחת דברים 00:49:19] שמע את זה מ-

כְּבָר:
אני יודע.

כריס:
... מהאישה האחרת שהייתה מעורבת. אז מה הוא אמר?

כְּבָר:
הוא היה כמו, 'היי, סליחה על התשובה המאוחרת, אבל הדבקתי את האקס שלי היום ואני כל כך המום מכמה שהיא השתנתה בחודשיים וחצי האחרונים. אני כל כך שמחה וגאה בזכות מה שהיא השיגה, ואני רוצה לגרום לזה לעבוד איתה. אני חושב שאנחנו נמצאים בו לאורך זמן. ' זה מה שהוא אמר לה. ואז היא אמרה לו ... ציפיתי שהיא תילחם, אבל אז היא לקחה אישה כמו. היא הייתה כמו, 'הו בסדר.' היא אמרה, 'אה בסדר. ובכן, אני רק מודיע לך שאם זה לא מסתדר איתה, אתה לא יכול לחזור אליי. ' זה מה שהיא אמרה.

כריס:
[שיחת רוחב 00:50:05].

כְּבָר:
אז הייתי כמו, 'לעזאזל, היא היא UG בעצמה.' ואז האקס שלי היה כמוה, 'כן, לא יכולתי להסכים יותר. מאחל לך כל טוב.' ואז זה היה מהם. ואז-

כריס:
וואו. אני אוהב את העובדה שהוא אפילו הראה לך את הודעת הטקסט להראות-

כְּבָר:
כֵּן. זה היה ממש ארוך, ממש נגעו בי. ואז הוא אמר לי אחרי שהוא אמר ש ... כי היינו במצב הזה לפני כמו שנה וחצי, שם היה עליו לבחור ביני לבין הבחורה האחרת הזו. ואז כשאמר לי, 'אה, בחרתי אותך שוב, כדאי לך להיות שווה את זה.' כבדיחה, אבל אנחנו יודעים שזה חצי נועד.

כריס:
[לא נשמע 00:50:43]. אז הדברים הולכים ממש טוב זה נראה כרגע בשבילכם.

כְּבָר:
אנחנו ממש טובים. אז בהתחלה, אמרנו שנקבל את זה לאט, נתראה פעמיים-שלוש בשבוע. אבל בדיוק כמו בשבוע שעבר, די התראינו כל יום. והייתי כמוהו, 'מה קרה להתראות פעמיים-שלוש בשבוע?' ואז הוא היה בדיוק כמו, 'אה, לא, אני פשוט מתגעגע אליך הרבה.'

כריס:
אוו כל כך חמוד.

כְּבָר:
בגלל שהייתי לא סיפרתי לו על ERP. אבל אחד מחבילותיך, כריס, כמו פעילות הכושר היחסי, קראתי את זה. אז קשרנו הרבה. היינו הולכים ליד המים או החוף, והיינו מקשיבים לפלייליסט ולא מדברים אחד עם השני. היינו קוראים ספרים גם יחד. וזה מצחיק, כי מה שעובד לנו עכשיו זה שאנחנו מנסים את התחביבים של זה. אז הוא בא איתי ליוגה אווירית ופילאטיס בשבועיים האחרונים. וזה מצחיק כי הוא הבחור היחיד שם אבל הוא אוהב את זה.

כריס:
זה מצוין.

כְּבָר:
אבל כן, אנחנו ממש טובים.

כריס:
לא, לא שמעתי את האסטרטגיה הזו קודם לנסות אחד את השני את הפעילות, כי בדרך כלל, צד אחד-

כְּבָר:
זה בערך-

כריס:
... פשוט לא מעוניין בכלל.

כְּבָר:
כן, זה היה כמו פשוט לתת אחד לשני מקום, אבל זה בעצם די טוב. ממש ניסיתי לשחק COD לפני כמה ימים. האם אתה משחק COD, כריס?

כריס:
לא. אז באמריקה אין לנו ממש COD. אני אפילו לא יודע איך הוא מושמע. אולי זה פשוט שונה.

כְּבָר:
אה, Call of Duty.

כריס:
אה, Call of Duty, אז COD.

כְּבָר:
מצטער. מצטער. תחושת שליחות.

כריס:
חשבתי שזה אוסטרלי [crosstalk 00:52:40].

כְּבָר:
אוי לא. לא. זה Call of Duty.

כריס:
חנון.

כְּבָר:
האם אתה משחק Call of Duty?

כריס:
כשהייתי תלמיד תיכון נהגתי לשחק. אבל [crosstalk 00:52:45] 15 גרסאות שונות שלו עכשיו. אבל אני זוכר שכשהיה להם Call of Duty Modern Warfare, היה לי את המקור הראשון שהייתי מנגן בו. פעם שיחקתי הילה, אבל גדלתי והיה לי משפחה, כך שזמן משחק הווידיאו כבר לא באמת קיים.

כְּבָר:
כֵּן. לא. כן. כֵּן.

כריס:
אז עשית איתו את Call of Duty?

כְּבָר:
על לא. הוא רצה שאנסה את האקדח הזה לפני יום, אז שיחקתי במשך 10 דקות. הייתי כמו, 'לא, אני לא יכול לעשות את זה.' [שיחה בתשחץ 00:53:15].

כריס:
אז החלק הכי טוב במשחק הזה הולך לרשת ופשוט זבל מדבר דרך האינטרנט.

כְּבָר:
ובכן, המיקרופון שלי היה כבוי. [לא נשמע 00:53:25]. אבל אז אנחנו ממש טובים עכשיו. למעשה ניהלנו את הוויכוח הראשון שלנו ביום ראשון מכיוון שבאוסטרליה זה היה יום האב, יום ראשון. אז יצאתי עם המשפחה שלו. והוא מאוד ... עם הפה, אין לו פילטר אז הוא פשוט אומר דברים והוא אמר משהו שהרגיז אותי מול הוריו ואז ... זה מצחיק כי זה היה כמו הוויכוח הראשון שלנו, אבל ניסיתי [לא נשמע 00: 54:01]. נזכרתי שקראתי ERP כמו, 'אתה צריך לשמור על UG.' כל כך זקן אני-

כריס:
אני-

כְּבָר:
כֵּן. אני הזקן היה הולך בליסטי והייתי נלחם איתו במשך שלושה ימים בערך בנושא זה. אבל אתה יודע מה עשיתי? אמרתי לו, 'תראה, אני רוצה לסדר את זה ברוגע ומיד, ואני לא רוצה שזה יהיה כמו פעם.' ומכיוון שתיקנו את זה ישר ולא כעסתי או צרחתי עליו או משהו, הייתי קפדני. ואז פשוט אמרתי את הנקודה שלי ואז אמרתי: 'בוא נמשיך.' הוא אמר לי ... כשהוא אמר את זה, כל הזמן נזכרתי עד כמה הגעתי. הוא אמר לי, 'באמת השתנית. הישן שהיית עובר לי פסיכו, אני כל כך גאה בך. ' הוא אמר לי את זה ביום ראשון.

כריס:
זה ממש נהדר.

כְּבָר:
ואני רק בראש שלי. 'כֵּן. זה להיות UG. ' אז זה טוב. זה הולך ממש טוב.

כריס:
ובכן, אני מאוד שמח בשבילך. קבעת הרבה דברים ממש מעניינים שלא חשבתי עליהם קודם. כי זה נראה לי שאחד הגורמים הבסיסיים שעזרו לך להצליח היה, באופן מוזר, המתנה המטורפת הזו ששלחת לו. זה כמעט כמו ... עכשיו, אני עדיין חושב שזה רעיון מטופש לשלוח תקופת מתנה. אבל העובדה ששלחת את המכתב הזה נתנה לו ... הוא התמהמה, וזה גרם לו לרצות להגיע בלי שום קשר. אז כמה שזה נשמע מוזר, ההתנהגות המטורפת האובססיבית מהסוג הנצמד עבדה לטובתכם קצת, אני חושב. שזה דבר מגניב אם אתה באמת חושב על זה. לא ראיתי הרבה מזה. אבל האם יש עוד משהו שרצית להגיד לכל מי שמקשיב כאן שממש נאבק, שאולי יעורר אותם להמשיך או משהו?

כְּבָר:
אה בסדר. כן בהחלט. אז חבר'ה, אם אתם מאזינים לזה ועוברים את NC ומתקשים, הישארו חזקים. אני יודע שזה קשה אבל זה זמני, זה יעבור. הישאר ללא קשר, מצא תחביבים או עשה יומן. שכחתי לציין שהתכתבתי כל יום ואני עדיין יומן עכשיו, יומן כל כך עוזר. כֵּן. בילו זמן עם החברים והמשפחה. מצא את עצמך, אתה יוצא כל כך הרבה יותר חזק ואני שמח שעשיתי גם כן.