• עיקרי
  • סיפורי הצלחה
  • סיפור הצלחה: האישה הזו החליטה להמשיך הלאה מהאקס שלה עכשיו היא עם מישהו שמתייחס אליה כמו שצריך

סיפור הצלחה: האישה הזו החליטה להמשיך הלאה מהאקס שלה עכשיו היא עם מישהו שמתייחס אליה כמו שצריך

איזה סרט לראות?
 
הפעל את פרק הפודקאסט משחק

רוב הזמן כשאני מקיים את אחד מראיונות סיפור ההצלחה שלי זה עם מישהו שעבד התכנית וקיבלו את האקס שלהם בחזרה.



אבל אני מגדיר הצלחה עם התוכנית שלנו במספר דרכים.

עבורי, ההחלטה לא להחזיר את האקס שלך ולעבור למישהו אחר היא הצלחה גדולה כמו לקבל בחזרה אקסית.







במיוחד אם המעבר למישהו אחר גורם לך להבין עד כמה האקס שלך התייחס אליך בצורה גרועה.

כך היה עם אלן בראיון סיפור ההצלחה שלי איתה.

לא רק שהיא עברה למישהו חדש אלא,

  • היא הבינה שהאקס שלה היה נרקיסיסט הארדקור
  • היא מצאה חברה לכל החיים בתוכנית חברי הקרב שלנו
  • היא צברה יותר ביטחון

האזן לסיפור שלה בסיפור ההצלחה החדש שלנו!





תמליל ראיון

כריס סייטר 00:03
בסדר, היום אנחנו הולכים לדבר על סיפור הצלחה מעניין באמת. זו אלן, שבסופו של דבר פרסמה בקהילה שלנו בשבוע שעבר או מתישהו בסביבה. אבל היא לא סיפור ההצלחה הטיפוסי שלך. היא הצטרפה לתוכנית כדי להחזיר את האקס שלה במקור, ואז החליטה שבכן, אני מניח שהיא מצאה בחור טוב יותר. אבל תודה רבה שבאת ועשית את זה. תודה. אז למה שלא תחזיר אותנו להתחלה של הפרידה שלך חלק מהרגשות שהרגשת וסוג של מה שהובילו לכך שהמשכת הלאה ומצאת מישהו

אלן 00:42
שונה? בסדר. זה היה כאילו, לפני שנה ושלושה חודשים, זו לא הייתה ההתחלה של כן. כדי לעשות 22,002 הוא

כריס סייטר 00:57
כמו לפני הרבה זמן.

01:02
ובעצם נפרדנו ממני, אני חושב שזה היה בשבת האחרונה, והוא שלח לי הודעה, זו הייתה פרידה ממש גרועה.

כריס סייטר 01:15
מה הוא אמר בדיוק? בטקסט?

01:19
הוא לא רצה לפגוש אותי. ושאלתי אותו למה. והוא אמר שהוא רוצה להיפרד ממני. אז לא היה יותר מזה. אבל הוא התקשר אליי ודיברנו על הפסד ממש רע. כי אני איתו כבר ארבע שנים. היה יוצא מן הכלל. סוג של א

כריס סייטר 01:48
מתוך לא אהבת שמת לב לסימנים שהוא מתרחק עד לפרידה?

01:54
לא. שום דבר כזה. לא, לא, כל כך הרבה.

כריס סייטר 02:00
אז ברור שהוא נפרד ממך. ואז אני מניח שאתה הולך לגוגל או יוטיוב או לכל מקום כדי לנסות למצוא דרכים להחזיר את האקס שלך. וזה בערך איך זה ירד?

02:11
כן, זה יהיה שהסתכלתי למעלה. כמעט כל סרטון שיש לך ביוטיוב

כריס סייטר 02:19
כל יום. זה בערך 600. אלן.

02:23
כן, כמעט כל.

כריס סייטר 02:28
אז בסופו של דבר, אתה נכנס לתוכנית. ואתה מתחיל, אני מניח, את התוכנית כדי לנסות להחזיר את האקס שלך. איך זה הולך?

02:41
זה לא הלך טוב בכלל. הייתי חרד מדי. אז לא יכולתי להתמודד עם זה. והייתי צריך עוד זמן. והוא לא היה נחמד אליי. אז התחלנו להילחם כל הזמן. והוא התחיל לצאת עם אישה אחרת.

כריס סייטר 03:01
אז הוא, אז הוא מתחיל לצאת עם אישה אחרת. אני מניח שבשלב מסוים אתה אוהב חוק ללא מגע. להם. אתה זוכר כמה זמן הצלחת?

03:15
60 יום, אני חושב ששניהם 60

כריס סייטר 03:17
ימים שעשית 260? יום בהונג קונג? מה הייתה החשיבה מאחורי לעשות את זה? 60 הימים?

03:25
היה הזמן הארוך ביותר שאתה יכול לעשות לפי ERP. אז עשיתי את זה, כי הם

כריס סייטר 03:31
עשה. אז עשית חוק ללא מגע של 60 יום, שהוא למעשה קצת יותר זמן ממה שאנו ממליצים. אבל מה שמעניין הוא, אני מניח ששברת אותו בטרם עת כמה פעמים. כן. מה? אז כמה פעמים או מה היה מה שגרם לך לשבור את זה כמה פעמים ככה?

03:58
הייתי עצוב ומודאג. זה כל מה שהיה באמת קשה להתרחק. בסדר.

כריס סייטר 04:06
אז, אז אתה עובר על הכלל ללא מגע? אני מניח שזה לא הולך טוב.

04:11
לא, זה לא ענה או שהוא אמר לי להפסיק לכתוב או כן.

כריס סייטר 04:17
בסדר. אז מה אתה עושה אחרי זה כשהוא אומר לך בעצם, כאילו, תעזוב אותי בשקט? תפסיק לכתוב. מה הגישה שלך אחרי זה?

04:27
השארתי אותו לבד לשבוע אחד, ואז הם כתבו שוב, הוא עשה את זה שוב. כן, עשיתי את כל הטעויות. אתה יכול אתה יכול לעשות.

כריס סייטר 04:39
אז כמו בשלב מסוים, אני חושב שאתה מחליט לוותר, נכון. זה מה שבסופו של דבר קורה?

04:47
נראה. אתה במהלך חג המולד. שנה שעברה. הגשתי מועמדות לעבודה בבנק גדול בשוודיה והוא עבד שם וכשסיפרתי לו על זה, הוא איים עלי וכעס ממש. סיפרת לי בסביבתך? כֵּן. כֵּן. הוא אמר לי ש. אם התחלתי לעבוד שם הוא יעזוב את עבודתו והוא ימכור את הדירה שלו ויעבור לגור עם ההורים והכל באשמתי.

כריס סייטר 05:22
אני רואה. כֵּן. אני מניח שבסופו של דבר קיבלת את העבודה בבנק? לא,

05:28
לא לקחתי את זה. אבל זה היה. זה היה יותר מדי בשבילי. הוא אפילו חסם אותי. אז אני חושב שהוא היה לא בוגר מדי. אני מתכוון,

כריס סייטר 05:38
כֵּן. אוקיי, אז בעצם, בשלב הזה, זה היה הקש האחרון עבורכם, הקש ששבר את גב הגמל, כביכול.

05:47
כֵּן. לא יכולתי לדבר איתו אחרי זה, כי נחסמתי כמעט בכל מקום

כריס סייטר 05:52
ובכל מקום. האם אתה עדיין חסום עד היום?

05:55
כן. לא בפייסבוק, אלא בכל מקום אחר. כך.

כריס סייטר 05:59
אז הוא עדיין רוצה חלון קטן לחיים שלך בפייסבוק? כֵּן. אבל מה שמעניין הוא שהסיפור עומד לקבל תפנית טובה. אז בסופו של דבר, אתה פוגש את הבחור החדש הזה, אתה בעצם מוותר על הגרזן הזה ומתחיל להמשיך הלאה.

06:15
כֵּן. איך זה קרה? למעשה קיבלתי הרבה עזרה מהקרב שלי, חבר. יש לי אחד מקבוצת ERP. והיא עוזרת לי מאוד, וגם הקבוצה קראה בה כמעט הכל. ואני חושב שזה ממש טוב לבריאות הנפש. ורציתי לפגוש מישהו טוב יותר, מישהו שאני יכול להקים איתו משפחה. אז התחלתי לצאת, אבל זה לא היה טוב בהתחלה. היה לי טינדר, אבל זה לא כל כך טוב.

כריס סייטר 06:54
אז ניסית את טינדר, זה לא עבד כל כך טוב.

06:59
אז למעשה הורדתי אפליקציה בוגרת יותר. ובחור הביא אותי והתראינו אחרי כמו שלושה ימים.

כריס סייטר 07:10
אתה זוכר איך קראו לאפליקציה? כֵּן. match.com. אה, התאמה. בסדר.

07:17
אני בטוח שזו אפליקציה בינלאומית. אני מניח.

כריס סייטר 07:21
לא, לא, יש לנו match.com כאן בארצות הברית. זה פשוט לא כל כך פופולרי. אני מניח. טינדר השיגה משהו בנתח שוק ההיכרויות. אבל אני זוכר את match.com. וזה נמשך. אז בסופו של דבר אתה פוגש מישהו ב-match.com.

07:36
ו

כריס סייטר 07:39
ואיך זה הלך

07:41
ובכן, הוא היה ממש נחמד. והוא בעצם ג'נטלמן. זה לא כל כך נפוץ. זה די נדיר בגילי, והוא בעצם מחזיק בכל דלת בשבילי. והוא משלם עליי כשאנחנו בחוץ ואוכלים במסעדות ואפילו מחזיק את התיק שלי. הוא עושה הכל בשבילי. שֶׁלָה

כריס סייטר 08:06
אז אני מניח שהחבר לשעבר שלך לא עשה את הדברים האלה.

08:11
ואולי זה אפילו לא קנה לי מתנת חג המולד או מה? אין מתנות לחג המולד? לא, זה היה ממש מרושע אליי.

כריס סייטר 08:22
אז זה מעניין אותי. למה אתה חושב שלקח לך כל כך הרבה זמן להגיע למקום שבו אתה כמו, אתה יודע מה, מגיע לי יותר טוב?

08:30
אני חושב שזה בגלל שיש לך חזון. אתה יכול לראות פרישה עתידית, אהב מאוד את משפחתו ואת חבריו ואת חייו. רציתי להיות חלק מזה. אבל אתה לא רואה את התמונה הגדולה יותר. אתה לא חושב על זה בצורה כזו. זה יותר כמו חלום. וקשה לאבד את זה. אני חושב שזה

כריס סייטר 09:00
נעלם. נראה שיש לנו כמה קשיים טכניים. והגב שלי. כֵּן. בסדר. אז כן, אני חושב שזו הייתה דרך מאוד נוקבת לנסח את זה, שאתה קצת אוהב, להחזיק בחזון הזה. ואתה קצת לא רוצה לשחרר את זה. ברור, אנחנו עושים את הראיון הזה כדי לדבר באמת עם אנשים בקבוצה ולהראות לאנשים שיש אור בקצה המנהרה, גם אם אתה לא מחזיר את האקס שלך כמו שאתה רוצה. מה תגיד למישהו שמקשיב לזה, למאבק הזה? להחזיק בחזון הזה? מה מה מהן כמה מילות עצות כי כבר עברת את זה, הגעת לארץ המובטחת כביכול, מה אתה אומר לאנשים שנאבקים?

09:52
תן לזה הרבה זמן. לקח לי יותר משנה ולעשות דברים שאתה אוהב למשל להכיר חברים חדשים ולהתחיל תחביב. למשל, התחלתי להתאמן בקבוצה, והבחור החדש אפילו מתאמן איתי ויש לי חבר חדש שאיתו התאמנתי. אז תעשה דברים שאתה אוהב ותכיר חברים חדשים ופשוט תמשיך להעסיק ולנסות להיות סבלני לוקח הרבה זמן. ואני חושב שכמעט 80% מהאנשים בקבוצה ראויים להרבה יותר טוב. כֵּן. זה באמת חשוב לשמור על דגלים אדומים ולהיות ולא להשתמש בטינדר, למשל, אתה יכול להשתמש בזה אבל אתה צריך להיות מאוד, אני גם לא יודע. ממש זהיר. ו

כריס סייטר 10:55
ובכן, בוא נדבר קצת על זה. אתה אומר שאתה צריך להיות זהיר בטינדר. מה זה מודיע על זה? זֶה? מילים,

11:05
הרבה בחורים. הם רוצים רק סקס. אז הם יגידו מה שהם רוצים. הם מנסים לגרום לך לחשוב אחרת. אז אתה חושב שהם רוצים מערכת יחסים או עתיד איתך, אבל כשהם מקבלים שש, הם נעלמים. אז אני חושב שכדאי לך. זה בעצם החבר שלי לקרב. מ-ERP, היא למעשה לימדה אותי את זה. היא למעשה גרמה לי לחכות הרבה זמן ולדאוג לבחורים יותר רציניים ו

כריס סייטר 11:42
בחורים מבוגרים. אז אני מניח בעצם, החבר לקרב. אז כשאתה מסתכל אחורה על החוויה שלך בקהילה, היית אומר כנראה שהקשר שלך שיצרת עם החבר לקרב היה ההיבט המשפיע ביותר של זה.

11:57
כן, היא חברה שלי. עכשיו, דיברנו הרבה, אז היא עוזרת לי מאוד.

כריס סייטר 12:05
אז זה מעניין. שניכם קרובים אחד לשני? האם אי פעם נפגשתם באופן אישי?

12:11
לא. היא בשוויץ. אז זה לא, כן. אני חושב שזו שוויץ. אז זה לא כאן, אבל זה באירופה. אז זה אותו אזור זמן. אז זה אותו דבר

כריס סייטר 12:23
אזור זמן. כן בטח. אז אתה פוגש את הבחור החדש. הדברים הולכים ממש ממש טוב. ובהשוואה, אני מניח שזה מרגיש כמו, אה, ככה אמורה להיות מערכת יחסים.

12:38
כן, אני מרגיש ממש בטוח ורגוע ומאושר. זה כמו גן עדן.

כריס סייטר 12:46
אז כמה זמן היית עם הבחור החדש?

12:49
אני חושב שלושה שבועות. אז זה די חדש. אבל אנחנו תמיד מדברים על ניצחון ביחד בעתיד.

כריס סייטר 12:56
וואו. עוברים לגור ביחד. האם אי פעם דיברת עם מישהו כל כך מהר?

13:03
לא, בעצם לא.

כריס סייטר 13:07
אמרתם את זה? אמרו אחד לשני שאתם עדיין אוהבים אחד את השני?

13:12
לא, אבל הוא מאוהב בי. אתה אמרת לי את זה?

כריס סייטר 13:15
ובכן, אני מתכוון, כלומר, סוג כזה של ספירות בספר שלי אומר לך שהוא מאוהב בך. באיזו תדירות אתם רואים אחד את השני?

13:24
כאילו לשלושה ימים בשבוע? וואו.

כריס סייטר 13:29
ארבעה עד שלושה, שלושה עד ארבעה ימים בשבוע. אז ברור שאתה על האקס שלך. כן, זהו, זה בערך הדבר המעניין, אני חושב שאנחנו לא באמת מדברים על זה, זה כמה זמן הרגשת שלקח לך להגיע למקום שבו התגברת עליהם? כמו רשמית,

13:49
כמו שנה וחודש בערך זה היה 13 נקודות? כֵּן.

כריס סייטר 13:58
האם אתה מרגיש שיש טיפים או טריקים שאתה יכול לתת למישהו שרוצה להתגבר על האקס שלו על מה שבאמת עבד בשבילך?

14:08
דיברנו על זה עם אנשים אחרים. כי כשדיברתי עליו, כולם ראו הרבה דגלים אדומים והרבה התעללות. וכך זה גרם לי לחשוב עליו בצורה ממש רעה. אני חושב שזה חשוב, וגם להיות עסוק באמת ולהתחיל חיים חדשים.

כריס סייטר 14:33
ובכן, זה המעניין מה שאמרת על דיבור עם אנשים אחרים. כן, כי אני חושב שאני חושב שיש בזה יותר מסתם לדבר עם אנשים אחרים. אני חושב שזה לדבר עם אנשים חסרי פניות. כי לפעמים, כמו כשאתה מדבר עם חברים או משפחה שלא אוהבים את האקס שלך, אתה לא תקבל בסופו של דבר תגובה אותנטית ממישהו שיכול פשוט להסתכל על מצב, אבל כשאתה מדבר עם מישהו שכן. אין לך שום סקין במשחק, והם מסתכלים על המצב שלך ואומרים היי, אלה כמה דגלים אדומים גדולים באמת שמתעללים רגשית שאתה שומע. זה יכול, אני חושב שאולי זה היה? האם זו הייתה העובדה שדיברת איתו כמו חבר לקרב? זה היה אומר כמו, היי, אלה דגלים אדומים, אתה צריך להיזהר מזה? כֵּן. האם זה בערך התחיל ללחוץ לך?

15:18
כן. ולפני כן דיברתי עם המשפחה והחברים שלי שמכירים אותו. אז זה

כריס סייטר 15:25
שני הצדדים. אה, אז הם לא פגשו אותו קודם?

15:28
לא, לא החברים החדשים שלי. אז זה עזר מאוד.

כריס סייטר 15:33
אוקיי, אז ברור שהבחור הזה היה ממש גס רוח, ממש אכזרי רגשית כשהשתמש בך? קצת יצאת מהמצב הזה. ומה שלדעתי באמת קשה לאנשים אולי להבין זה כמה מהדגלים האדומים. אז אתה יכול לקחת אותנו אולי דרך כמה מהדגלים האדומים שאנשים צריכים לשים לב אליהם שאולי הם מתרצים? כי הם נאחזים בחזון הזה?

15:59
דגל אדום אחד גדול היה שזה היה ממש גס רוח ומרושע לאנשים אחרים. למשל, אם היינו בחנות, או במסעדה שהוא דיבר עליה על אנשים שהוא לא מכיר. והוא התחיל להיות מרושע גם אליי. והוא תמיד דיבר על עצמך כאילו הוא היה על כן.

כריס סייטר 16:23
טיפוס נרקיסיסטי. כֵּן.

16:26
כֵּן. והוא בעצם הסתיר אותי מחבריו וממשפחתו במשך ארבע שנים. כך

כריס סייטר 16:34
ארבע שנים. אז פגשת אותם פעם?

16:38
לא. וואו. בסדר. כֵּן.

כריס סייטר 16:42
האם אתה? האם אתה יודע אם הוא גם ראה מישהו אחר באותו זמן?

16:48
לא, אני לא יודע. כי לא התראינו כל כך. זה יכול לקחת בערך שבועיים בין או כך, אני לא יודע. אולי, אבל אני לא חושב כך.

כריס סייטר 17:03
אבל כך גם שלך אז הוא גס רוח לאנשים אחרים. זה היה סתם גס רוח למלצר או משהו? או שזה דיבר רע על אנשים שעבדת איתם?

זמן ריצה של עליית כוכב הקופים

17:12
נראה רע על אנשים כל הזמן? כל הזמן? כֵּן. אפילו לא יכולתי לראות איתו טלוויזיה או לעמוד בתור בחנות כלום. הוא דיבר רע על אנשים רק כל הזמן.

כריס סייטר 17:26
וואו. האם היו עוד דגלים אדומים? חוץ מהשניים האלה?

17:32
אולי שהוא הרגיש רע לגבי הבגדים שלי והמשקל שלי? ו

כריס סייטר 17:40
זה נשמע כאילו זה נשמע כמו נרקיסיסט. כֵּן,

17:43
יכולתי לעשות מה שאני רוצה שלא יכולתי לעשות מה שרציתי.

כריס סייטר 17:48
כֵּן. צלילים. הוא נשמע אני מתכוון, אני לא מטפל מורשה או משהו. אז אני לא יכול מבחינה קלינית אבל הוא בהחלט נשמע כמו נרקיסיסט. כי כמו נרקיסיסט יהיה שלב האידיאליזציה שבו הם אוהבים, יעשו לך אידיאליזציה בהתחלה, ואז יגרום לך להרגיש סופר מיוחד. ואז יש להם מה שנקרא שלב הפיחות שבו הם עושים כל שביכולתם כדי להוריד את הערך שלך ולדבר אליך. וזה נראה כמו מקרה קלאסי שהוא נדבק לזה. ונראה לי שהיה לך קשה להרחיק את עצמך מהמצב הזה. כאן.

18:24
כן, זה היה ממש קשה. למעשה הייתי בדיכאון. אז כן, הלכתי לטיפול במשך חצי שנה, אני חושב. אז זה היה קשה.

כריס סייטר 18:36
בטיפול העזרה,

18:38
יש לנו את זה. עַכשָׁיו. הדבר שהכי עזר לי היה למצוא חברים חדשים ולעשות דברים אחרים. אבל זה היה ממש קשה כי אתה קשור לאנשים. אני לא יודע למה אתה אוהב את החלל שאתה אוהב, כשהם נחמדים אליך אפילו הם באמת מתכוונים שזה ממש קשה לתאר וזה בעצם קצת מביך?

כריס סייטר 19:06
לא, אני לא חושב שתהיה נבוך בכלל. אני חושב שבעצם, אתה פשוט מקיים את הדיונים הפתוחים והכנים האלה על זה, אני חושב, כדי להשפיע על אנשים. כנראה הדבר הכי חשוב שאמרת שם הוא הדבר שהכי עבד היה להיצמד לאנשים אחרים, להקיף את עצמך באנשים אחרים. האם אתה מרגיש שזה בגלל שאתה מסוגל ליצור קשר עם האנשים האלה או אם זה היה יותר על היבט של אחריות שבו הם מעמידים אותך באחריות כמו, אולי אפילו רק הרים את המראה ואמרו, היי, תראה מה הוא עושה לך וגורם לך להבין שמגיע לך יותר טוב.

19:40
כן, כל החברים שלי באמת עושים את זה כי אם אני בחנות, למשל, והם מראים לי חולצת טריקו צבעונית מאוד, למשל, אסור היה לי ללבוש צבע 4 קילו. לדוגמה, אני יכול לומר שאסור לי להשתמש בזה. והם תמיד אומרים שזה יו, או מצרים או משהו, הם תמיד אומרים לי את האמת.

כריס סייטר 20:08
וואו, זה כך. אז הייתה לו אחיזה כזו עליך? כֵּן. כלומר, הוא נשמע כמו נרקיסיסט קלאסי ממש הארדקור שלו. אז אני חושב שזה באמת הדבר שמישהו מקשיב לזה. אני חושב שהלקח הגדול ביותר שאפשר לקחת ממנו הוא אם יש לך עסק עם אקס שעושה את הדברים האלה, אל תנסה להחזיר אותם, תנסה להמשיך מזה. ותבינו שיש אור בקצה המנהרה כאילו אילון בעצם חיה עכשיו כשהיא עם בחור חדש. זה בערך כמו, אני מניח שהשיאים גבוהים יותר, כי אתה כאילו, הו, זה כמו להיות במערכת יחסים רגילה. כֵּן.

20:48
כן, הייתי ממש מודאג קודם, אבל עכשיו אני בטוח. אני לא אני לא חרד. כל מה שאני יודע שהוא יענה לי או שהוא רוצה לראות אותי. אני לא צריך לחכות לתשובות שלו. וכן, זה כבר לא כל כך קשה. איך אתה מה אתה חושב

כריס סייטר 21:09
האם הגורם הגדול ביותר היה מלקחת אותך מהאישיות המודאגת לאישיות הבטוחה?

21:14
אני חושב שזה היה AARP, מסתכל על הסרטונים שלך ולמד על סגנונות התקשרות וקריאה בקבוצה. תחביב חדש וחברים חדשים, אני חושב שזה היה כמו שילוב של הכל.

כריס סייטר 21:32
בסדר, סוג של שילוב איטי, אתה עושה צעדים איטיים קדימה. אבל אפילו נדרשו כמה אתגרים כדי להביא אותך לשם. כי עדיין רצית גב במשך זמן רב.

21:44
כֵּן. זה לאט לאט ירד. רציתי אותו בחזרה, כמו 100% או כאילו, חצי שנה, ואז זה ירד לאט. אז אתה לא מתנתק כל כך בקלות. אבל אני חושב שאתה צריך להכיר בחורים אחרים. ולדוגמא, אימון עוזר מאוד. כן, תרגיש חזק. וזה עוזר.

כריס סייטר 22:11
בעצתך לפגוש בחורים אחרים אל תעשה טינדר, עשה match.com.

22:18
אבל שימו לב לכל הדגלים האדומים והיו יותר סבלניים.

כריס סייטר 22:24
אז במבט לאחור על כל החוויה שלך, אם היית יכול לחזור אחורה בזמן ולדבר עם עצמך, איזו עצה היית נותן לעצמך,

22:32
בעצם להתאזר בסבלנות? ובגלל שזה היה ממש קשה, אבל אני יותר בטוח. עכשיו כשאני יותר חזק? ואני אוהב את עצמי יותר עכשיו? אני לא יודע. אני לא יודע. אני כבר לא בדיכאון וחרדתי. ואני שמח עכשיו. אז אני באמת חושב שזה היה שיעור ממש טוב. זה היה. כן, זה טוב באיזשהו אופן.

כריס סייטר 23:02
כן, אני מתכוון, אני חושב שזה, אני חושב שזו הדרך הנכונה להסתכל על זה באופן אישי. מכיוון שהרבה פעמים אנשים נתקעים מדי ברעיון הזה של הו, בזבזתי את כל הזמן שלי בניסיון להחזיר את האדם הזה ונכשלתי. במקום זאת, אתה אומר, לקחתי את כל הזמן הזה ולקח את כל הזמן הזה ללמוד. כך אני בוחרת בן זוג. הייתי

23:22
למעשה ממש מופנם. לא דיברתי עם אנשים שהייתי תמיד הייתי בבית או עם האקסית שלי ב-ERP, אני חושב שחברתי ויוצא עכשיו כשאני מדבר עם כולם אתה

כריס סייטר 23:37
עושה ראיון.

23:38
כֵּן. לִי. אז אני חושב שזה היה שיעור ממש טוב. אני חושב. אני לא מתחרט על זה בכלל. ואני לא יודע מה היה צופן העתיד אם לא אעשה זאת. אם נשענתי או, כן, קשה לדעת אם עתיד בלעדיו.

כריס סייטר 24:03
כֵּן. ובכן, אני מתכוון, אני חושב שאני חושב שהעתיד שיצרת לעצמך הוא די, די מוצק. יש לך בן זוג חדש שמתייחס אליך טוב. האם אתה מרגיש בטוח עם עצמך עכשיו? כאילו נניח בן הזוג החדש שלא הסתדר? האם אתה מרגיש שתהיה בסדר אחרי זה?

12:23
אני ממש בטוח עכשיו. בסדר. אז זה בכלל לא בעיה. אפילו סיפרתי לכם על זה, והוא תומך בי. מדהים. התקשרתי אליו לפני הראיון הזה והוא הרגיע אותי ואמר לי שזה ילך ממש טוב. אתה יודע, זה

כריס סייטר 24:42
אנחנו מדברים זה נהדר. האם יש לך מילים אחרונות לאנשים שמקשיבים?

12:53 בצהריים
דברים שאמרתי קודם התאזר בסבלנות ובעצם קנה את התוכנית כי אתה צריך את קבוצת ARP בפייסבוק. זה ממש טוב. ואתה צריך חבר. זה אתה, אתה באמת צריך את זה. זה הדבר הכי טוב במוצר שלך, אני חושב. כֵּן. כֵּן.

כריס סייטר 25:17
ההיבט הקהילתי, היבט האחריות, אבל הקרב, חבר, אתה יודע, יש אנשים שהם עדיין חברים לכל החיים כי הם שיתפו פעולה בתוכנית החברים הקרב, ונראה שלקחת את זה נראה כאילו שידכנו אותך עם הימין עם האדם הנכון.

25:32
כן, גם אני חושב כך. אז אני חושב שאני חושב שכולם צריכים לקנות את המוצר שלך. אז הם יכולים אה, תודה.

כריס סייטר 25:38
אני מבטיח חבר'ה. אני לא משלם לה בכלל תגיד את זה.

25:45
האפרכסת ממש טובה וכיף לקרוא אותה. למרות שאנשים לא תמיד מדברים על גישה ל-VIP שהם דיברו עליהם הם דברים כל כך טובים, חבר'ה חדשים, נכון? אתה יכול לקבל עזרה בדברים אחרים. כֵּן,

כריס סייטר 26:03
זה אומר שזה נכון. רק רציתי להגיד לך תודה רבה שבאת ועשית את זה, אלן.

26:09
תודה. זה היה ממש כיף.